SAHADAYIZ BİZ Merkez Ofis Satış ve Tahsilat Elemanı İş İlanı

Merkez Ofis Satış ve Tahsilat Elemanı iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

Danışmanlığını Üstlendiğimiz;

Firmamız 1982 Yılında Kurulmuş olup Ağırlıklı olarak endüstriyel kuruyemiş üretimi ve pazarlamasında faaliyet göstermiştir.

Ayrıca Sektörün lider ürünlerinin satışını üstlenmiştir.
 

  • İşin ana faaliyeti gereği ofis içerisinde satış ve tahsilat yapacak olan,
  • Satış ekibi ile koordineli bir şekilde çalışacak,
  • Siparişlerin alınmasını, hazırlanmasını ve lojistik departmanına aktarım sürecine kadar takip edecek ve departmanları bilgilendirecek.
  • Mevcut Müşterileri elde tutacak faaliyetler düzenleyecek ve Yeni Müşteri kazanımında bulunacak,
  • Satış ekibinden alınan bilgiler doğrultusunda tekliflerin hazırlanmasını sağlayacak,
  • Satış ve Tahsilat raporları hazırlanmasını sağlamak, 

Aranan Nitelikler
  •       Lise ve Üniversitelerin ilgili alanlarından mezun,
  •       Satış Kanalında en az 2 yıl tecrübeli,
  •       Müşteri ilişkileri ve yönetimi kuvvetli,
  •       Tertip ve Düzene önem veren,
  •       Yenilikçi, Dinamik, gelişmeye açık,
  •       Microsoft Office Programlarını etkin kullanabilen,
  •       Organizasyonel Yeteneği olan, 
  •       Esnek çalışma saatlerine uyum gösterebilen,
  •       Anadolu Yakasında İkamet eden ( Tercihen Pendik )

Merkez Ofis Satış ve Tahsilat Elemanı ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Anadolu / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma SAHADAYIZ BİZ
Sektör / Bölüm / Pozisyon GIDA / Satış-Pazarlama / Uzman