Muhasebe Uzmanı iş ilanı açıklaması
Kuruluşu 1946’ya dayanan ve Fransız Société Générale Grubu’nun %100 iştiraki olan ALD Automotive, 40 ülkede 5000 çalışanı, dünyada 1.200.000’un üzerinde araç filosu ile, global anlamda operasyonel kiralama hizmeti veren, dünyanın lider firmalarından biridir.
ALD Automotive, faaliyet gösterdiği ülkelerde operasyonel kiralama ve filo yönetimi alanlarında Avrupa’da birinci sırada yer almaktadır. Bulunduğu ülke sayısı itibariyle coğrafi dağılımı en geniş olan operasyonel kiralama firmasıdır.
2005 yılında yerel bir firmanın %51’lik hissesini satın alarak Türkiye pazarına girmiş, 2008 yılının Haziran ayında şirketin geri kalan %49 hissesini de satın alarak, Société Générale Grubu’nun 100% iştiraki olan ALD Automotive Türkiye Merkez Ofisinde görevlendirilecek Muhasebe Uzmanı arayışımız bulunmaktadır.
GENEL NİTELİKLER:
Üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun,
Alanında minimum 3 yıl tecrübeli,
Tercihen İngilizce bilen,
Tercihen 'Logo Tiger' kullanabilen,
Ms Office uygulamalarına hakim, iyi derecede excel kullanabilen,
Takım çalışmasına yatkın ve çözüm odaklı,
Analitik düşünce yapısına sahip,
Uluslararası Muhasebe Standartları hususlarında yetiştirilmek üzere,
Erkek adaylar için askerlik görevini tamamlamış
İŞ TANIMI:
Yerel muhasebe sistemine giren kayıtların kontrol edilmesi,
Maddi ve Maddi Olmayan Duran Varlıklar ve Özel Maliyet Amortismanlarının hesaplanıp, muhasebe kayıtlarının yapılması,
Beyannamelerin hazırlanması (Geçici Vergi, Kurumlar Vergisi ve Transfer Fiyatlandırması Raporu) ve diğer beyannamelerin kontrolü,
Ay sonu kapanış işlemlerinin yapılması ve genel mizan kontrolü (Kredi faiz tahakkukları, çek-senet raporları, banka mutabakat ve değerlemeleri, cari hesap kur farkları),
Mali tabloların hazırlanması (Bilanço ve Gelir Tablosu),
Mevzuat takibi ve yayınlanan kanun ve tebliğlerin ilgili kişilere dağılımının sağlanması,
Ücret tahakkuklarının yapılıp, Muhtasar Beyannamenin hazırlanması,
Ay sonu kapanış işlemlerinin yapılması
Günlük banka işleyişinin sağlanması ve gün sonunda raporlanması (bankalararası para transferleri, çek ve senet tahsilatları ve diğer tüm banka işlemlerinin muhasebe kayıtlarının yapılması),
Şirket giderlerinin takibi (OGS, taşıtmatik, kredi kartları, iş avansları ve her türlü harcama belgeleri).