RECRUITER HUMAN RESOURCES CONSULTANCY Müşteri Deneyimi Uzman Yardımcısı İş İlanı

Müşteri Deneyimi Uzman Yardımcısı iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

Danışmanlığını yapmakta olduğumuz sektöründe lider e-ticaret sitesi için Müşteri Deneyimi Uzman Yardımcısı pozisyonunda personel arayışımız söz konusudur.

Telefondan müşteri aramaları yapacak ve poliçe satışı gerçekleştirecek.

Aranan Nitelikler

En az 2 yıl tele satış alanında deneyimi bulunan,
Daha önce inbound/outbound satış alanında görev almış,
Tercihen sigorta poliçe satışı yapmış,
Tercihen segemi bulunan,
İnsan ilişkileri kuvvetli,
İkna kabiliyeti yüksek,
Nerede ne konuşması gerektiğini bilen,
Kurumsal kültüre sahip ve prezentabl düzeyde olan

Müşteri Deneyimi Uzman Yardımcısı ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Avrupa / Tümü
İlan Tarihi 23/09/2016
Cinsiyet Farketmez
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma RECRUITER HUMAN RESOURCES CONSULTANCY
Sektör / Bölüm / Pozisyon Hizmet / İşletme Servisi / Müşteri / Uzman Yard