Bynogame Online Oyunlar Müşteri Hizmetleri (Canlı Destek Elemanı İş İlanı

Müşteri Hizmetleri (Canlı Destek Elemanı iş ilanı açıklaması

POZİSYON
Online ​oyun ​sektörün​ün​ lider kuruluşu olan şirketimizin Güzelbahçe'deki ofisinde görev alacak ​Müşteri Hizmetleri Sorumlusu alınacaktır.

​GÖREV​ TANIMI
Canlı destek hattımıza ​online yazışma​,​ telefon​ ve e-mail ile ulaşan müşterilerimiz ile gerekli iletişimi sağlayabilecek; onların sorularına yanıt verip sorunlarına çözüm sunabilecek, özetle şirketimizin 9 yıldır "Hızlı ve Güvenli​"​ ilkesi​ ile ​sağladığı müşteri memnuniyetini sürdürmemize katkısı olacak takım arkadaşları arıyoruz.

ARANAN ÖZELLİKLER
Tercihen online oyun dünyası gezgini ama bağımlısı olmayan,
​S​özlü ve yazılı ​iletişim​i güçlü,
Çok iyi derecede yazılı ve sözlü İngilizce bilen,
​Güler yüzlü, sabırlı​
Hızlı klavye kullanabilen, aynı anda telefonda konuşabilen,
Müşteri memnuniyeti ve çözüm odaklı çalışmayı ilke edinen,
E​kip​ arkadaşları ile uyum içinde çalışabilecek,
Diksiyonu düzgün, Türkçeyi ​yazılı ve sözlü olarak ​doğru kullanan,
Hızlı çalışma temposuna alışkın,
Tercihen sigara kullanmayan bayan adaylar tercih edilecektir.


Çalışma Saatleri :

Vardiyalı çalışma düzeni olup, haftada 3 gün 16'şar saat (09:00 - 01:00) üzerinden yapılmaktadır.
(Servis imkanı bulunmaktadır.)

Bizimle çalışmak isteyen adaylar aşağıdaki adres üzerinden bizi daha iyi tanıyabilrler.
http://www.bynogame.com/ekip

Müşteri Hizmetleri (Canlı Destek Elemanı ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İzmir / Güzelbahçe
İlan Tarihi 17/02/2017
Cinsiyet Kadın
Yaş Aralığı 19 - 33
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Bynogame Online Oyunlar
Sektör / Bölüm / Pozisyon Bilgisayar / BT / Internet / İnternet / Asistan