Müşteri Hizmetleri Sorumlusu (Canlı Destek Elemanı) iş ilanı açıklaması
POZİSYON
Online oyun sektörünün lider kuruluşu olan şirketimizin Güzelbahçe'deki ofisinde görev alacak Müşteri Hizmetleri Sorumlusu alınacaktır.
GÖREV TANIMI
Canlı destek hattımıza online yazışma, telefon ve e-mail ile ulaşan müşterilerimiz ile gerekli iletişimi sağlayabilecek; onların sorularına yanıt verip sorunlarına çözüm sunabilecek, özetle şirketimizin 9 yıldır "Hızlı ve Güvenli" ilkesi ile sağladığı müşteri memnuniyetini sürdürmemize katkısı olacak takım arkadaşları arıyoruz.
ARANAN ÖZELLİKLER
Tercihen online oyun dünyası gezgini ama bağımlısı olmayan,
Sözlü ve yazılı iletişimi güçlü,
Güler yüzlü, sabırlı
Hızlı klavye kullanabilen, aynı anda telefonda konuşabilen,
Müşteri memnuniyeti ve çözüm odaklı çalışmayı ilke edinen,
Ekip arkadaşları ile uyum içinde çalışabilecek,
Diksiyonu düzgün, Türkçeyi yazılı ve sözlü olarak doğru kullanan,
Hızlı çalışma temposuna alışkın,
Tercihen sigara kullanmayan adaylar tercih edilecektir.
Çalışma Saatleri :
Vardiyalı çalışma düzeni olup, haftada 3 gün 16'şar saat (09:00 - 01:00) üzerinden yapılmaktadır.
(Servis imkanı bulunmaktadır.)