Müşteri Hizmetleri Sorumlusu iş ilanı açıklaması
MÜŞTERİ HİZMETLERİ, KURUMSAL SATIŞ VE MÜŞTERİ TEMSİLCİSİ.
AÇIKLAMA:
1.MÜŞTERİ KARŞILAMAK.MÜŞTERİ İLE İYİ İLETİŞİM KURMAK. MÜŞTERİYİ DOĞRU KARŞILAMAK, MÜŞTERİNİN DOĞRU ANLAMAK VE İYİ GÖNDERİLMESİNİ SAĞLAMAK.
2.MÜŞTERİNİN KAYIT BİLGİLERİNİ GÜNCEL TUTMAK.MÜŞTERİNİN NEREDEN BİZE GELDİĞİNİ, NE UYGULAMAYA GELDİĞİNİ TAKİP ETMEK.
3.EXCEL RAPORLARI TUTMAK. EXCEL RAPORLAMALARINI DÜZENLİ OLARAK HAZIRLAMAK VE GÜNCEL TUTMAK.
4. GÜNLÜK RANDEVULARI KONTROL ETMEK
5.DOSYALARIN DÜZENLİ İŞLENMESİNİ SAĞLAMAK. ESTETİSYENLERİN DOSYALARI İŞLEMELERİNİ KONTROL ETMEK.
6. DANIŞAN TEDAVİLERİNİN AKIŞINI VE ÖNCESİ SONRASI MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNİ TAKİP ETMEK VE YÖNETMEK.
7.YAPACAĞI İŞLERE ODAKLI OLMAK. YAPACAĞI İŞLERİ DOĞRU ANLAMAK, DOĞRU VE TAM YAPMAK.
8. SAHADA FİRMALARLA YAPILACAK OLAN GÖRÜŞMELER VE ANLAŞMALARI TAKİP ETMEK. ANLAŞMA SAĞLANACAK FİRMALARI ZİYARET ETMEK VE TANITIM FAALİYETLERİNDE BULUNMAK.
9.İŞYERİNDE TELEFON TRAFİĞİNİ KONTROL ETMEK.
10.TELEFONDA YENİ MÜŞTERİ GÖRÜŞMELERİNİ SİSTEME KAYDETMEK VE MÜŞTERİ/MÜŞTERİ ADAYLARININ HİZMET FORMLARININ KONSÜLTASYON ÖNCESİNDE FORMLARINI DÜZGÜN BİR ŞEKİLDE TAM OLARAK DOLDURMAK.
11.SAĞLIK BAKANLIĞI VERİLERİNİ İŞLEMEK. TSİM VERİLERİNİ İŞLEMEK.
12.ŞAHSİ TELEFONLA İLGİLENMEMEK.SİGARA İÇİYORSA GÜNDE İKİ KEZDEN FAZLA SİGARA MOLASI VERMEMEK. İŞYERİNDE MÜŞTERİLER OLDUĞUNDA SİGARA MOLASINA ÇIKMAMAK.
13.UZMANLARIN İŞLEME GİRİŞ ÇIKIŞ SÜREÇLERİNİ TAKİP ETMEK VE İŞ DAĞILIMINI KONTROL ETMEK.
ARANAN ÖZELLİKLER
1. MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ ALANINDA UZMAN
2.İYİ DİKSİYONU OLAN
3.GÖRÜNÜMÜNE DİKKAT EDEN
4.ANALİTİK DÜŞÜNEBİLEN
5.GÜLERYÜZLÜ
6.PROBLEMLERDE ÇÖZÜM ODAKLI
7.PRATİK,DÜRÜST, GÜVENİLİR, UYUMLU OLAN
8.ÇOK İYİ DERECEDE EXCEL/WORD BİLGİSİNE SAHİP
9.SORUMLULUK SAHİBİ
10.POZİTİF OLUMLU VE OBJEKTİF DÜŞÜNEN
11. İLETİŞİMİ KUVVETLİ
12. SATIŞ ALANINDA UZMAN
11. GEBZE, DARICA, ÇAYIROVA, DİLOVASI, HEREKE, ŞEKERPINAR VE YAKIN ÇEVRESİNDEN BAŞVURULAR DEĞERLENDİRİLECEKTİR.