Müşteri Hizmetleri Temsilcisi iş ilanı açıklaması
Müşteri Hizmetleri Temsilcisi
İklim Teknik Servis Hizmetleri - Baymak Yetkili Servisi
Sektör : Isıtma-Soğutma
İl : İstanbul Anadolu
İşin Tanımı :
Şirketimize gelen çağrıları cevaplandırarak BAYMAK müşterilerinin talepleri alınarak sistemde servis kaydının oluşturularak teknik ekiplere yönlendirilmesi ve işlerin planlanması ve planlanan işlerin takibinin yapılması, eğer gerekiyor ise yedek parça siparişlerinin verilmesi ve takibinin yapılması, verilen hizmet sonrasında tüketicilerimizi arayarak müşteri memnuniyeti anketinin yapılması ve verilen servis hizmetlerinin datalarının sisteme aktarılması ve merkeze tamamlanan servis kayıtları ile ilgili gerekli raporlamaların yapılmasıdır.
Şirketimiz; Anadolu Yakası Göztepe' de dir.
Maaş + Prim + Yol + S.S.K. + Yemek, Bazlı Ücret Politikası Uygulanmaktadır.
Türkiyenin Isıtma-Soğutma Sektöründe Önde Gelen Kuruluşlarından Baymak A.Ş.' nin Yetkili Servisi Olarak Hizmet Vermekte Olan Firmamız İklim Teknik Servis Hizmetleri İçin, Aşağıda ki Niteliklere Uygun, Firmamız Çağrı Merkezi Departmanı İçin, Gelen Çağrıları Cevaplandırabilecek, Servis Kaydı Oluşturabilecek ve Oluşturulan Servis Kayıtlarının Takibini Yapıp İşlemler Sonlandırıldığıdna Gerekli Müşteri Memnuniyetlerini Sağlayarak İlgili Raporlamaları Yapabilecek Müşteri Temsilcileri Aranmaktadır.
- Tercihen Ön Lisans veya Üniversite Mezunu,
- Tercihen Callcenter, Outbound Yada Inbound ( Telemarketing/Telesatış ) Deneyimi Bulunan,
- Diksiyonu Düzgün, Akıcı ve Kibar Konuşan,
- Telefonda İkna ve İletişim Kabiliyeti Yüksek,
- Çözüm Odaklı Çalışan,
- İyi Derecede Bilgisayar Kullanmayı Bilen,
- Office Programlarına Hakim (Word, Excel, Powerpoint, Outlook)
- Ekip Çalışmasına Uygun ve Uyumlu,
- Tercihen 25-35 Yaş Aralığında,
- Tercihen Isıtma-Soğutma Sektöründe Daha Önce Çağrı Merkezi Deneyimine Sahip,
- Yüksek Prim Sistemi İle Satış Kabiliyeti İyi, Yüksek Gelir Hedefleyen,
BAYAN Ekip Arkadaşları Aranıyor.