Müşteri Hizmetleri Yöneticisi iş ilanı açıklaması
VipBrands Elk.Tic.A.Ş. Müşteri Hizmetleri Yöneticisi arıyor.
Yurtdışında satış yapmakta olan vipbrands.com adlı e-ticaret sitemizin İstanbul'da bulunan ofisinde Çağrı Merkezi personelinin işleyişini, çalışmalarını, performanslarını takip edip, telefonda da satış eğitimi verebilecek takım lideri aranıyor.
· Üniversite mezunu,
· Çağrı Merkezinde Ekip Yönetimi, Inbound ve Outbound Operesyonlarında Az 5 Yıl Deneyimli
· Satış konusunda kendine güvenen
· Doğru Bilgi aktarımı ve kaliteli hizmetle müşteri memnuniyetini sağlayabilecek
· Telefonda ifade ve ikna kabiliyeti kuvvetli
· Müşteri odaklı bakış açısına sahip
· Motivasyonu yüksek,zaman yönetimi konusunda hassas,çözüm odaklı
· Süreç raporlamalarını gerçekleştirebilecek, etkinlik analizlerini raporlayabilecek
· Takım Çalışmasına yatkın,
· MsOffice Uygulamalarına hakim
· Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış
* Tele-satış aktivitelerinin performans ve kalite hedefleri doğrultusunda sürdürülmesi,
* Temsilci çağrılarının dinlenmesi, değerlendirilmesi, denetimi, geliştirilmesi,
* Ekibe yeni katılan çalışanların eğitim sürecinin desteklenmesi,
* Diğer birimler ile koordinasyonun sağlanması,
* Satış raporlarının sunulması,
* Satışı artırmaya yönelik projeler geliştirilmesi,
* Tele-satış merkezi iş süreçleri ile ilgili gerekli kontrol, verimlilik ve performans analizleri yapmak.
Sitemiz İngilizce ve Arapça yayın yapmakta olduğunda bu dillerden herhangi birisine hakim olan adaylar tercihimiz olacaktır.