Müşteri İlişkileri Temsilcisi iş ilanı açıklaması
Genel Nitelikler?
Kısaca 'startup ekosistemine uyum sağlayabilecek, işini kendiliğinden sahiplenen, sorumluluk almayı insani bir değer olarak gören ve işine katkıda proaktif, sadece fiziken değil ruhen de aramızda yer almaktan keyif alacak bir çalışan değil, hayal ortağı arıyoruz.
Teklif talep eden müşterilerle tüm iletişimi üstlenecek, bir çağrı merkezindeki kadar çok olmasa bile mesaisinin önemli kısmı telefon konuşmaları, canlı sohbet ve mail iletişimi ile geçecek, etkinlik sahiplerine pro-aktif destek olacak, müşteri ile sanatçı arasındaki iletişime katkı sağlayacak, gerekirse müşterilere bir etkinlik danışmanıymışçasına fikri yönlendirmede bulunacak ve bahsi geçen süreci sahiplenerek etkinlik tarihine kadar takip edecek bir hayal ortağı arıyoruz.
-
Şirket: İyi Sahne Bilgi Teknolojileri A.Ş. - iyisahne.com
Pozisyon: Müşteri İlişkileri Temsilcisi – ‘CRM Specialist’
Pozisyon Durumu: Açık
Tür: Tam Zamanlı
Adres: İstiklal Caddesi, Beyoğlu – İstanbul
Bağlı Bulunduğu Kişi: CM | Community Manager - Topluluk İlişkileri Yöneticisi
Çalışma Saatleri: Esnek
Seyahat Gerekliliği: Yok.
Tarih: 08.2016’dan itibaren
İmkan: Maaş + Yol + Yemek + vb...
-
iyisahne.com Hakkında
Kasım 2014’te var olan iyisahne.com, sanat/performans profesyonellerinin kendilerini listelediği, müşteriler tarafından kolaylıkla keşfedilip verdikleri hizmetlerin internet üzerinden satın alınabilmesini sağlayan topluluk temelli bir pazaryeri girişimidir.
Düğünler için müzisyen ya da fotoğrafçı, doğum günü partileri için palyaço ya da sihirbaz, kurumsal etkinlikler için DJ, karşılama ikilisi ya da yaylı çalgılar dörtlüsü, yerel bir etkinlik için kukla ustası ya da meddah gibi çeşitlendirilebilecek, geçimini birim zamanını kiralayarak sağlayan en büyük kitle olduğu bilinen sanat/performans profesyonelleri, iyisahne.com’un sunduğu zemin üzerinde bir arada görünür ve erişilebilir hale geliyor.