Müşteri İlişkileri Uzmanı iş ilanı açıklaması
Firmamıza; aşağıda belirlenmiş niteliklerde ve ekte yer alan iş tanımı doğrultusunda görev yapacak
' MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ SORUMLUSU ' aranmaktadır.
İş Tanımı;
Şirketin müşteri odaklı çalışma prensiplerinin yaygınlaştırılmasında aktif rol almak,
CRM üzerinden gelen talep, şikâyet veya öneriler ile ilgili kayıtları raporlamak ve çözülmesini sağlamak
Müşteri şikâyetlerinin çözümü konusunda departmanlar arasında koordinasyon ve bilgi alışverişini sağlamak.Müşteriler karşısında, marka ve şirket imajına uygun bir davranış ve yaklaşım göstermek, , Şirketin müşteri bağlılığının ve memnuniyetinin en üst seviyede olması için gerekli önlemlerin alınmasına katkıda bulunmak,Müşteri portföyündeki aktif olmayan müşterileri tespit ederek, müşteriyi tekrar kazandırmak amaçlı görüşmeler yapmak.
Özellikler;
Üniversitelerin en az 2 yıllık ön lisans bölümlerinden mezun,
Diksiyonu düzgün, yazılı ve sözlü iletişimde başarılı
Benzer pozisyonda en az 2 yıl iş deneyimine sahip,
Etkin iletişim becerisine sahip
Takım çalışmasına yatkın,
MS Office Programlarına hakim
Düzenli, takipçi, hedef ve sonuç odaklı,
Dış görünüşüne önem gösteren, prezentasyonu düzgün
Çalışma Saatlerimiz;
Hafta ici ve cumartesi 08:30 - 19:30 arasındadır.
Online başvurular değerlendirilip randevu için dönüş sağlanacaktır.