Müşteri İlişkileri Yetkilisi iş ilanı açıklaması
Beyaz eşya sektöründe 117 yıllık köklü bir geçmişe sahip Alman markası Miele, 1999 senesinde Türkiye'de kendi şirketini (yabancı sermaye) kurmuştur. Beyaz eşya sektöründe, bir yandan solo / ankastre ev aletleri ve diğer taraftan endüstriyel cihaz alanında geniş ürün yelpazesi ile tüketicilerimize danışmanlık ve satış hizmeti vermektedir. Ayrıca, ülke çapında eğitilmiş yetkili Miele servisleri ile de danışmanlık ve satış sonrası faaliyetlerini yürütmektedir.
Bünyemizde görev alacak, İstanbul Ataşehir’deki ofisimizde çalışacak aşağıdaki özelliklere sahip Müşteri İletişim Temsilcisi aramaktayız.
• En az MYO mezunu,
• En az 2 yıllık çağrı merkezi / Satış destek operasyon tecrübesine sahip,
• İyi derecede MS Office programlarını kullanabilen,
• Müşteri odaklı yaklaşım sergileyebilecek,
• İletişim becerileri gelişmiş, diksiyonu düzgün,
• Sabırlı ve pozitif bakış açısına sahip,
• Pratik, gerektiğinde inisiyatif alabilen,
• Organizasyon becerisi gelişmiş,
• Ekip çalışmasına yatkın,
• Sigara kullanmayan,
• Tercihen İstanbul Asya tarafında ikamet eden,
• Sağlık durumu çağrı merkezinde çalışmaya engel teşkil etmeyen
İŞİN TANIMI
• Müşterilerden, acentelerden veya servislerden gelen telefonları karşılamak, bilgi vermek, yönlendirmek ve kayıt altına almak,
• Alınan taleplerin yerine getirilebilmesi için gerekli kişilerle koordinasyon sağlamak ve takibini yapmak,
• Müşterileri arayarak sipariş bilgilerini teyit etmek,
• Acentelerin sisteme girdikleri siparişleri onaylamak, ödeme kontrollerini yapmak ve sevkıyatlarını planlamak,
• Müşterilerden gelen şikayetleri almak ve takibini yapmak,
• Servis süreçlerinin takibini yapmak,
• Müşteri bilgilerini güncel tutmak.