Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması
GENEL NİTELİKLER
Türkiye’nin en büyük çağrı merkezlerinden biri olan AssisTT A.Ş. bünyesinde, Karaman lokasyonumuzda, “Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi" pozisyonunda çalışacak takım arkadaşları aramaktayız.
Diksiyonu düzgün,
En az lise mezunu,
18-35 yaşları arasında,
Telefonda etkili iletişim kurabilen,
Vardiyalı çalışmaya uyum gösterebilecek,
MS Office programlarını kullanabilen,
Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış veya en az 2 yıl tecill
Karaman'da ikamet eden veya edebilecek durumda olan.
İŞ TANIMI
Müşteriler tarafından aranarak ilk ve tek kontakta, profesyonel konuşma adabı çerçevesinde, farklılığınızı ortaya koyarak müşteri problemlerini çözümlemek, yönlendirmek ve müşteri memnuniyetini oluşturmak.