Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması
2008 yılında iş hayatına başlayan SonSürat Bil. Teknoloji A.Ş. başarılı geçmişiyle ve faliyetleriyle sektöründe Türkiye'nin önde gelen şirketleri arasında yer almak, bilişim ve hizmet sektöründe lider olma vizyonuyla hareket etmektedir.
Şirket; Kendine ait (www.sonsurat.com.tr) web portal yazılımı ile Ödeme Sistemleri ve Telekominikasyon, alanlarında Ülkemiz genelinde faaliyet gösteren cep telefon bayileri, benzin istasyonları, fatura ödeme merkezleri, zincir marketler ve tekel bayileri gibi hizmet noktalarına sistemini kurarak bu noktalar üzerinden müşterilerine Western Union Yurt içi ve yurt dışı para transferi 200'ün üzerinde kurum fatura tahsilatı (elektrik, su, doğalgaz, telekom gsm ve diğer) GSM operatörlerine ait TL Kontör yükleme, aktivasyon işlemleri (İnternet, kablo tv, indirimli elektrik, trafik kasko sigorta, otobüs bileti) gibi hizmetleri tek noktadan en hızlı, en uygun bir şekilde hizmet verilmesini sağlayarak bu noktalara kazanç, Ülkemize ve insanımıza katma değer sağlanmaktadır.
Telekomünikasyon ve BDDK 6493 sayılı “Ödeme ve Menkul Kıymet Mutabakat Sistemleri, sektöründe faaliyet gösteren firmamıza. İstihdam edilmek üzere aşağıdaki niteliklere sahip Bayi Müşteri Temsilcisi arıyoruz.
İŞ TANIMI;
Distribütör ve Bayi ile olan ilişkilerini yönetmek,
Sistemimizde çalışmayan veya düzensiz çalışan bayileri analiz edilerek çalışmalarının sağlanması,
Bayi portalımızın ürün ve hizmet tanıtımlarının yapılması eğitimlerinin verilmesi afiş ve sticker gibi reklamların sipariş alınması, gönderilmesi,
Sistemimize gelen bayilik başvuruların onaylanması sistem ve ürünlerin tanıtımının yapılması
Randevuların oluşturulması ve oluşturulmuş randevuların ziyaret organizasyonunun yapılması ve takip edilmesi,
Sistemimize bağlı bayilerin sözleşme ve evraklarını kargo ve mail ortamında temin edilerek arşivlenmesi,
Tüm çalışmaların haftalık yönetime raporlanması,
ARANAN NİTELİKLER;
En az Yüksek okul, idari ve iktisadi bölümlerinden mezun,
1 yıl Müşteri Temsilciliği deneyimine sahip
Microsoft Office Programlarına hakim tercihen excel bilgi iyi olan,
İş analizi ve kullanıcı desteği konusunda tecrübeli,
Sistem yönetimi (Windows işletim sistemleri , web tarayıcı ) bilgisi olan,
Problem çözme kabiliyetine ve analitik düşünce yapısına sahip,
Diksiyonu düzgün, iletişim becerileri güçlü
Çağrı merkezi finansal ürün satış tecrübesine sahip
Tercihen banka veya diğer kurumlarda inbound/outbound hizmetinde çalışmış olmak
Yeni teknolojiler öğrenmeye ve sürekli gelişime önem veren,
Tercihen İstanbul / Anadolu yakasında Çekmeköy civarında ikamet eden, sigara içmeyen Bayan,