Müşteri Temsilcisi (İşkur İşbaşı Eğitim Programı Kapsamında) iş ilanı açıklaması
İş Tanımı
İşkur İşbaşı Eğitim Programı kapsamında ilk 4 ay sertifika programına devam edecek ve programı tamamladıktan sonra Evidea kadrosuna geçiş yapılacaktır. Firmamızın Kadıköy- Koşuyolu'ndaki Merkez Ofisinde bulunan Çağrı Merkezi Departmanına bağlı olarak çalışacak İnbound Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcileri arıyoruz.
Maksimum Müşteri Memnuniyeti anlayışıyla satış sonrası hizmet vermek
Şirket hedef ve standartları doğrultusunda müşterilerin taleplerine ve şikayetlerine telefon ve e-mail yolu ile hızlı ve doğru çözümler bulmak
Gerekli departman sorumluları ile iletişim kurarak konuyu takip edip sonuçlandırmak
Aranan Nitelikler
Lise, MYO veya Üniversite mezunu
Yeni mezun, öğrenci (devam zorunluluğu olmayan) veya deneyimli
Vardiyalı çalışabilecek (09:00- 18:30/ 12:30- 22:00)
MS Office programlarına hakim
Diksiyonu düzgün ve ikna kabiliyeti yüksek
Sonuç odaklı çalışan ve sorumluluk sahibi
Analitik düşünme becerisine sahip, problem çözmede başarılı
Pratik ve hızlı; yoğun tempolu ortamda çalışabilecek
İnsan ilişkileri kuvvetli ve takım çalışmasına yatkın
İstanbul Anadolu yakasında ikamet eden