Müşteri Temsilcisi / Ofis Asistanı iş ilanı açıklaması
Smartoffice’ in çalıştığı firmaların tüm ofis ihtiyaçlarını yüksek servis kalitesiyle sağlamak. Ofisin genel
organizasyon ve düzeninden sorumlu olmak.
· Mevcut firmaların tüm iletişimlerinde ilk kontak noktası olmak,
· Profesyonel telefon cevaplama, bilgi alma ve yönlendirme işlemlerini gerçekleştirmek,
· Gelen ve giden tüm kargo-kurye operasyonlarını gerçekleştirmek, firma ilgililerine bildirim
mesajlarını iletmek,
· Toplantı ve ofis rezervasyonlarının yönetilmesinden sorumlu olmak, gelen taleplerin veri girişlerini
sağlamak ve konfirmasyon bilgilendirmelerini yapmak,
· Tüm ofis ekipmanlarının kullanımı ve yönetiminden sorumlu olmak,
· Ofisin düzen, tertip, temizlik vb. konularda hiçbir eksiğinin olmamasından sorumlu olmak, gerekli
düzenlemeler için ilgili birimleri koordine etmek,
Çalışanın Yetkinlikleri;
· Yabancı müşteriler ile birebir iletişim halinde olabilecek düzeyde İngilizce bilgisine sahip ,Servis
odaklı, yüksek müşteri memnuniyeti, hızlı düşünen ve çözüm üretebilen, pozitif, organizasyon yeteneği
güçlü, stress yönetimi güçlü, planlı ve tertipli, giyimine ve dış görünüşüne özen gösteren, diksiyonu
düzgün, MS ofis uygulamalarını ve ofis araç gereçlerini kullanabilen.