Ofis Asistanı iş ilanı açıklaması
Gayrimenkul sektöründe faaliyet gösteren firmamıza;
- Ofisi sabah açarak ofisin çalışma ortamına hazırlanması (temizlik, tertip-düzen vb.)
- Sistemli ve düzenli çalışma alışkanlığına sahip,
- Diksiyonu düzgün, pozitif, güler yüzlü, iletişimi kuvvetli ve temsil kabiliyeti yüksek,
- Şirkete gelen telefonların nezaket kuralları çerçevesinde açılarak ilgili kişiye aktarılması,
- Yöneticilere ve misafirlere çay kahve ikramı yapılması, mutfak düzeninden sorumlu olunması,
- Telefonları cevaplayıp, yönlendirecek ve arayanlara gerekli bilgilendirmelerde bulunacak,
- Mesajları doğru, eksiksiz ve zamanında ilgili kişilere iletecek,
- Dosyalama, evrak akış ve takibini sağlayacak,
- Faks, posta, kargo gibi evrakları takip edecek ve gerekli kayıtları tutacak,
- Randevu takibini yapacak,
- Ziyaretçileri güler yüzlü bir şekilde karşılayıp, ilgili kişilere yönlendirecek,
- Ofisi ve sorumlu olduğu yöneticiyi asiste edecek, çalışmak üzere bayan sekreter aramaktayız.
Not: Çalışma yeri Milas'dır.