Ofis Asistanı iş ilanı açıklaması
· İkna ve iletişim kabiliyeti konusunda kendine güvenen, satış yapabilcek
· İşinde özenli ve detaylara dikkat eden, SONUÇ VE HEDEF odaklı,
· Sistemli , Aktif ve temposu yoğun çalışmaya alışık.
· Yazılı ve sözlü iletişim becerileri ve temsil yeteneği yüksek
· Diksiyonu düzgün, güler yüzlü ve pozitif
· Giyimine özen gösteren
· MS Office programlarını ve interneti iyi kullanabilen
. Maaş + ssk+yemek+yol ile çalışacak
- En az 2 yıl asistanlık ve benzeri işlerde deneyimi bulunan,
- Telefon trafiğini yönetecek ve gelen misafirleri yönlendirecek,
- Güler yüzlü ve görünümüne her zaman özen gösteren,
- Diksiyonu düzgün, iletişim becerileri iyi olan,
- En az lise mezunu
- Kendisini ve yaptığı işi geliştirmeyi seven
- Düzenli ve disiplinli çalışan
- Ofis programlarını iyi derecede kullanabilen (Word, Excel, Powerpoint vb)
- Ofis ekipmanlarını etkin kullanabilen (Fax, tarayıcı, yazıcı vb)
- Planlama, organizasyon ve koordinasyon becerisi güçlü
- Kalite odaklı çalışan, titiz ve düzenli