Ofis Asistanı iş ilanı açıklaması
GENEL NİTELİKLER
-Tercihen Meslek Yüksekokullarının Büro Yönetimi Sekreterlik, Emlak Yönetimi bölümlerinden mezun,
-Benzer bir pozisyonda en az 1 yıl deneyimli,
-MS Office programlarını etkin kullanabilen,
-Giyimine özen gösteren, diksiyonu düzgün, güleryüzlü, dinamik,
-İletişim becerileri kuvvetli.
İŞ TANIMI
-Şirket gelen telefonların karşılanması, rehbere kaydedilmesi ve ilgili kişilere aktarılması,
-Günlük/haftalık/aylık işlerinin takibi ve organize edilmesi,
-Gelen-giden kargo takibinin yapılması,
-Gelen misafirlerin karşılanması ve gerekli yönlendirmenin yapılması,
-Raporlamaların, yazışmaların ve dosyalamanın yapılması,
-Ofis düzeninin sağlanması.