Bakırküre İnşaat Gayrimenkul Geliştirme Ltd. Şti. Ofis Asistanı İş İlanı

Ofis Asistanı iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

Bebek’teki mimari ofisimizde görevlendirilmek üzere;

  • Gelen misafirleri karşılayacak,
  • Gelen çağrıları karşılayarak telefon trafiğini yönetip, e-mailleri kontrol edecek,
  • Toplantılar için hazırlık yapacak, toplantı sırasında not alarak bunu daha sonra rapor halinde sunacak,
  • Öncelikli durumlara göre iş akışını düzenleyecek,
  • Düzgün kayıt tutup, bunları belgeleyip, raporlayacak,
  • Hızla değişebilen programı yoğun iş takvimine uyduracak,

Aranan Nitelikler
  • Tercihen üniversitelerin Büro Yönetimi ve Sekreterlik bölümlerinden mezun,
  • 25-35 yaşları arasında,
  • Asistan olarak dinamik bir iş ortamında en az 3 yıl deneyime sahip,
  • Orta seviyede İngilizce konuşabilen ve yazabilen,
  • MS Office programlarına hakim,
  • Planlama ve organizasyon yeteneği güçlü,
  • Titiz, dinamik ve dış görünüşüne önem veren,
  • Diksiyonu düzgün, yazılı-sözlü iletişim becerisi yüksek ve insan ilişkileri güçlü,
  • Esnek çalışma saatlerine uyum sağlayabilen çalışma arkadaşları arıyoruz.

Ofis Asistanı ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Avrupa / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Bakırküre İnşaat Gayrimenkul Geliştirme Ltd. Şti.
Sektör / Bölüm / Pozisyon Mimarlık / Sekreterya / Ofis Elemanı