İş TanımıBebek’teki mimari ofisimizde görevlendirilmek üzere;
- Gelen misafirleri karşılayacak,
- Gelen çağrıları karşılayarak telefon trafiğini yönetip, e-mailleri kontrol edecek,
- Toplantılar için hazırlık yapacak, toplantı sırasında not alarak bunu daha sonra rapor halinde sunacak,
- Öncelikli durumlara göre iş akışını düzenleyecek,
- Düzgün kayıt tutup, bunları belgeleyip, raporlayacak,
- Hızla değişebilen programı yoğun iş takvimine uyduracak,
Aranan Nitelikler - Tercihen üniversitelerin Büro Yönetimi ve Sekreterlik bölümlerinden mezun,
- 25-35 yaşları arasında,
- Asistan olarak dinamik bir iş ortamında en az 3 yıl deneyime sahip,
- Orta seviyede İngilizce konuşabilen ve yazabilen,
- MS Office programlarına hakim,
- Planlama ve organizasyon yeteneği güçlü,
- Titiz, dinamik ve dış görünüşüne önem veren,
- Diksiyonu düzgün, yazılı-sözlü iletişim becerisi yüksek ve insan ilişkileri güçlü,
- Esnek çalışma saatlerine uyum sağlayabilen çalışma arkadaşları arıyoruz.