COLDWELL BANKER TÜRKİYE Ofis Asistanı İş İlanı

Ofis Asistanı iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

Gayrimenkul  danışmanlık sektöründe ,sürekli gelişen ve farklılık yaratan bir marka olan Coldwell  Banker yıllık 250 milyar dolar ciro ve  6 milyar dolar geliri ile dünyanın bir numaralı firmasıdır. 108 yıllık deneyimi ile 50 ülkede ,3000'ü aşkın ofisi ve 100.000 'i aşkın gayrimenkul danışmanı ile hizmet vermektedir.Coldwell Banker  ; konut , lüks konut ve ticari gayrimenkul danışmanlığı alanlarında global olarak en yüksek satış hacmine ulaşmış lider bir markadır. Coldwell Banker Kozyatağı bölge ofisi Concept Gayrimenkul -Kozyatağı  yukarıdaki iş tanımına uygun yönetici ofis asistanı aramaktadır.



Aranan Nitelikler

– Telefon trafiğini yönetecek ve gelen misafirleri yönlendirecek

– Güler yüzlü ve görünümüne her zaman özen gösteren

– Diksiyonu düzgün iletişim ve analitik düşünme becerisi yüksek

– Tercihen üniversite mezunu

– Kendisini ve yaptığı işi geliştirmeyi seven, yaratıcı

– Düzenli ve disiplinli çalışan

– Empati kurabilen iyi bir hafızası olan

– Ofis programlarını iyi derecede kullanabilen (Word, Excel, Powerpoint vb)

– Ofis ekipmanlarını etkin kullanabilen (Fax, tarayıcı, yazıcı vb)?

– Planlama, organizasyon ve koordinasyon becerisi güçlü?

– En az bir yabancı dil bilen

– Kalite odaklı çalışan, titiz ve düzenli?

– Zamanı etkin kullanan

– Anadolu yakasında ikamet eden

– Bayan eleman


Ofis Asistanı ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Anadolu / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma COLDWELL BANKER TÜRKİYE
Sektör / Bölüm / Pozisyon Finans - Ekonomi / İnşaat-Gayrimenkul / Ofis Elemanı