COLDWELL BANKER TÜRKİYE Ofis Asistanı İş İlanı

Ofis Asistanı iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

GAYRİMENKULDE DÜNYANIN 1 NUMARASI!

Dünyanın ilk gayrimenkul danışmanlık markası olan Coldwell Banker, 1906 yılında San Francisco’da Colbert Coldwell ve Arthur Banker ortaklığında kuruldu. Geride kalan 109 yıllık tarihinde konut, lüks konut ve ticari gayrimenkul danışmanlığı alanlarında aracılık hizmetleri veren Coldwell Banker milyonlarca insanın hayalinin gerçekleşmesine yardımcı oldu.

Coldwell Banker, yıllar içerisinde sektörün profesyonellik ve güvenilirlik standartlarını şekillendirdi. Sektörünün öncüsü olarak gayrimenkul dünyasında birçok yeniliği hayata geçirdi. Satış sonrası hizmetleri, lüks konut ve ticari gayrimenkul sınıfı ve mortgage sistemi bugün dünyada gayrimenkul sektörünün değişmez tanım ve uygulamalarının birçoğunun altına Coldwell Banker imzasını attı...

Yüz yılı aşkın tarihinde aracılık hizmetlerinde yıllık 250 milyar dolar tutarında gayrimenkul satışı miktarına, hizmet bedelindeyse yıllık 6 milyar dolarlık gelir düzeyine ulaştı.

Merkez ofisi New Jersey’de bulunan ve %100’ü halka açık olan Realogy Group’un en büyük markası olan Coldwell Banker, bugün 6 kıtada ve 50 ülkede gayrimenkul danışmanlık hizmetleri vermeye devam ediyor. 3.000 ofiste 100.000’i aşkın gayrimenkul danışmanı ile büyük Coldwell Banker Ailesi sektöründe açık ara liderliğini de sürdürüyor. 

 

Dünyanın en köklü ve bir numaralı gayrimenkul danışmanlık markası olan Coldwell Banker, uluslararası deneyimini Türkiye’ye de taşıdı. Türkiye’de gayrimenkul sektörünün başarılı isimlerinden biri olan Dr. Gökhan Taş tarafından 2013 yılında Coldwell Banker’ın Türkiye Master Franchise hakları alındı. Gayrimenkul ve franchising satışı konusunda uzman bir kadro ile yola çıkan Coldwell Banker, bu güçlü yapılanmanın ardından Türkiye’de hızla büyümeye başladı.

Coldwell Banker, dünya genelinde her yıl istikrarlı olarak büyümekte olan gayrimenkul pazarında kendi işini yapmak veya geliştirmek isteyen dinamik girişimciler için özel fırsatlar sunuyor. Küresel düşünme yaklaşımı ve yüzyılı aşkın bir tecrübesiyle paydaşları için bir yol gösterici oluyor.Teknolojinin tüm olanaklarını kullanan, takip eden, geliştiren ve uygulayan bir marka olan Coldwell Banker, dünyadaki liderliğini Türkiye’de de sürdürmeyi hedefliyor. 

Bu hedefler doğrultusunda Coldwell Banker'ın Şişli'de açılacak ofisi Coldwell Banker Kale Gayrimenkul'e Resepsiyonit ve Ofis Asistanı arıyoruz. 

  • Ziyaretçileri karşılamak ve ilgili kişilere yönlendirmek,
  • Telefon trafiğini (karşılama, cevaplama, yönlendirme ve bilgilendirme)yönetmek,
  • Kurye/Kargo gönderimi ve alımlarını koordine etmek ,
  • Toplantı odaları kullanım organizasyonlarını yapmak ,
  • Ajanda, görüşme, toplantı, seyahat vb. etkinlikleri organize etmek ve ilgili çalışanları bilgilendirmek,
  • Ofis hizmetleri ile ilgili gelen şikayet ve talepleri, ilgili birimlere ileterek takibini yapmak,
  • Ofis içinde kullanılan sarf ürünleri , kırtasiye , temizlik ve gıda ürünlerinin stok kontrollerini gerçekleştirmek, yapılacak satınalma aktivitelerini ve faturalarını takip etmek 

Aranan Nitelikler
  • Diksiyonu düzgün, iletişim becerileri gelişmiş , prezentabl,
  • MS Office uygulamalarını (Word, Excel,PPoint) aktif olarak kullanabilen,
  • Ulaşım problemi olmayan,
  • Tercihen lise veya üniversite mezunu,
  • Güler yüzlü ve görünümüne her zaman özen gösteren
  • Bayan çalışma arkadaşı aramaktayız.

Not : Fotoğraflı cv'ler değerlendirilecektir.

 


Ofis Asistanı ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Avrupa / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma COLDWELL BANKER TÜRKİYE
Sektör / Bölüm / Pozisyon Gayrimenkul, Emlak İşleri / İnşaat-Gayrimenkul / Danışman