COLDWELL BANKER TÜRKİYE OFİS ASİSTANI İş İlanı

OFİS ASİSTANI iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

COLDWELL BANKER KİMDİR
      Coldwell Banker; gayrimenkul sektöründeki liderliğini 108 yıldır sürdüren, konut, lüks konut ve ticari gayrimenkul danışmanlığı alanlarında en yüksek satış hacmine sahip, dünyanın ilk gayrimenkul firmasıdır.Yenilikçi, kendisini mükemmel hizmet kalitesine adamış ,konut, lüks konut ve ticari gayrimenkul danışmanlığı alanlarında global olarak yüzyılı aşkın süredir gayrimenkul sektörünün gelişimine yol açan lider firmadır.  Coldwell Banker olarak 50 ülkede, 3.200’ü aşkın ofisi ve 120.000’i aşkın Gayrimenkul Danışmanı ile hizmet vermektedir.

 

İş tanımı:

  • Ofisimizin telefon, faks ve mail trafiğini yönlendirmek,
  • Ofisimizin günlük misafir trafiğini  yönetmek, yönlendirmek,
  • Ön Muhasabe işlevini yürütmek,
  • Dosyalama, arşiv düzeni ve dokümantasyon işlemlerini takip etmek.
  • İlgili kişiyi asiste etmek,

Aranan Nitelikler
  • Diksiyonu düzgün, akıcı konuşabilen, Güleryüzlü,
  • Düzenli çalışmayı seven, titiz, dikkatli ve sorumluluk sahibi,
  • MS Office uygulamalarını etkin kullanabilen,
  • İnsan ilişkilerinde başarılı, sabırlı
  • Yoğun iş temposuna uyum sağlayabilecek,
  • Sigara kullanmayan,
  • Bayan,

 

Beylikdüzü’ndeki modern iş ortamımızda çalıştırılmak üzere Ofis Asistanı aramaktayız,


OFİS ASİSTANI ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Avrupa / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma COLDWELL BANKER TÜRKİYE
Sektör / Bölüm / Pozisyon Gayrimenkul, Emlak İşleri / Sekreterya / Eleman