İş Tanımı İş Sağlığı ve Güvenliği alanında hizmet veren Ankara Merkez Ofisimizde görevlendirilmek üzere İŞKUR İŞBAŞI EĞİTİM PROGRAMI KAPSAMINDA YETİŞTİRİLMEK VE İSTİHDAM EDİLMEK üzere "Ofis Destek Elemanı" aramaktayız.
Aranan NiteliklerTercihen Büro Yönetimi ve Sekreterlik bölümü mezunu,
- Asistanlık pozisyonunda tercihen en az 2 yıl tecrübesi olan,
- E az 6 ay sigortası yatırılmış olmayan
- MS Office uygulamalarına hakim,
- Sözlü ve yazılı iletişim becerileri gelişmiş,
- Temsil yeteneğine sahip,
- Planlama ve koordinasyon yeteneği güçlü,
- Takipçi, dikkatli ve çözüm üretebilen,
- Ekip çalışmasına yatkın,
- Esnek çalışma saatleri uyum sağlayabilecek