KUTAY İNŞAAT Ofis Sekreteri İş İlanı

Ofis Sekreteri iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

2003 yılında faaliyete geçen KUTAY İNŞAAT, o günden bu yana değişen ve gelişen küresel ekonominin gereklerini yerine getirmiş, ürün ve hizmet entegrasyonunu profesyonelce tamamlamıştır. KUTAY İNŞAAT yönetimi ilk günkü heyecan ve azimle gerektiğinde sınırları zorlayarak hızlı, yaratıcı ve akılcı çözümler üretecek biçimde yapılırken, yapı sektöründe dengeli ve sürekli büyüme hızına çalışanlarının ortak katımlarıyla elde edebileceğine inanmakta, saygın ve güçlü konumda kalmanın anahtarını paylaşım, dürüstlük, şeffaflık, güvenilirlik ve eğitime dayalı şirket kültürü olarak görmektedir. KUTAY İNŞAAT’ın hedefi heyecan verici ve zorlayıcı projeler tamamlandığında duyulan mutluluğu yaşamak ve paylaşmaktır.
 


Aranan Nitelikler

K.ÇAMLICA / ÜSKÜDAR da bulunan MERKEZ ofisimize

MS Office programlarını etkin kullanabilen,
Ofis araç gereçlerini kullanabilen (fax, fotokopi, tarayıcı)
Planlama ve organizasyon becerisine sahip,
İletişim ve problem çözme becerileri gelişmiş, sonuç odaklı,
Organizasyon becerileri gelişmiş,
Diksiyonu düzgün, güleryüzlü ve dış görünümüne önem veren,
Dikkatli, planlı çalışabilen, sorumluluk sahibi, işini takip eden,
20-35 YAŞ ARASI 
BAYAN SEKRETER ALINACAKTIR.


Ofis Sekreteri ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Anadolu / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma KUTAY İNŞAAT
Sektör / Bölüm / Pozisyon Yapı-İnşaat / Yönetim / Ofis Elemanı