İş TanımıTurkcell'in çözüm ortaklarından, Deha Kurumsal Çözüm Merkezinden görevlendirilmek üzere Satış Destek ve Operasyon Müdürü alınacaktır. Pozisyon ihtiyacımızda;
- Turkcell’in talep ettiği her türlü raporun zamanında ilgili birimlere gönderilmesi ve kontrolünün yapılması.
- Müşteri memnuniyetinin sağlanması amacıyla Satış sonrası destek hizmeti vermek, gerektiğinde ilgili talebin karşılanması için şirketin diğer birimleri ile koordinasyonu sağlamak ve takibini gerçekleştirmek.
- Müşteri iletilişimi ve Performans Takip Birim Yöneticisinin sorumluluğunda ki; Müşteri Karşılama, Talep, Şikayet, Sistem süreçlerinin takibini gerçekleştirmek, raporlanmasının sağlanması.
- Turkcell ve Turkcell Superonline ürünlerine ait olan tüm evrak ve kurulum işlemlerin aksamadan yürümesinin sağlanmak ve kampanyalar hakkında da yeterli bilgiye sahip olmak.
- Yönetici tarafından kendisine verilen bireysel ve ekip hedefinin gerçekleşmesini sağlamak.
- Stratejik rota planlarının oluşturulması için ilgili ekranların Satış Destek bazında etkin şekilde kullanılmasını sağlamak ve raporlarını takip etmek.
- İleride oluşabilecek Potansiyel Müşteriler ile ilgili data tutulmasını sağlamak, doğru zamanda geri dönüşlerinin takibini gerçekleştirmek.
- Kendi bölgesi içinde, Yeni ve Mevcut Müşteri için tüm satış süreçlerinin (yüz yüze, çağrı merkezi vb.) takibi, planlanması, raporlanması.
- Günlük KST’lerin getirdiği işlerin eksiksiz ve doğru olarak düzenlendiğinin kontrolünü sağlamak
Aranan NiteliklerBenzer pozisyonda en az 2 yıl deneyimli
Ekibinin yönetiminde etkili ve liderlik yönü gelişmiş
Sistemsel geliştirmeleri yönetebilecek
İletişim ve sunum becerilerini etkin şekilde kullanabilen
Vizyon sahibi, takım çalışmasına yatkın, analitik düşünebilen
Stres yönetimi ve problem çözme konusunda başarılı
Esnek çalışma saatlerine uyum sağlayabilecek
Hedef odaklı ve hedef baskısı ile çalışma temposuna ayak uydurabilecek
MS Office uygulamaları konusunda bilgi sahibi
Erkek adaylar için askerlik görevini tamamlamış