İş TanımıDanışmanlığını yapmakta olduğumuz, sağlık sektöründe faaliyet gösteren bir kurum için 'Organizasyonel Gelişim Yöneticisi' arayışımız mevcuttur.
- İnsan Kaynakları sisteminin için gerekli bilgi ve sistem altyapısının oluşturulmasına destek verilmesi,
- Şirket hedef ve stratejilerinin yayılımının sağlanması,
- Hedeflerle performans yönetimi ve verimlilik artırma süreçlerinin yürütülmesi,
- Yetkinlik ve hedef bazlı performans değerlendirme sürecini yürüterek koordine etmek,
- İnsan kaynakları süreç ve politikalarının (Seçme ve işe yerleştirme, kariyer planlama, yetenek yönetimi, şirket içi eğitim ve geliştirme, ücret yönetimi) belirlenmesi ve yürütülmesine destek vermek,
- Organizasyon şemasının, iş ve süreç analizleri doğrultusunda güncellemelerini yürütmek
- Seçme ve yerleştirme süreci ile kariyer planlaması sürecinin desteklenmesi,
- Şirket içi eğitim ve geliştirme sürecinin desteklenmesi
Aranan Nitelikler - Üniversitelerin tercihen Endüstri Mühendisliği veya İşletme Mühendisliği bölümlerinden mezun,
- İnsan Kaynakları ve organizasyonel gelişim alanında en az 5 yıl tecrübeli,
- Tercihen sağlık/hastane sektöründe tecrübeli,
- MS Office programlarını aktif olarak kullanabilen,
- Analitik düşünme, planlama, organizasyon ve raporlama yönü gelişmiş,
- Kalite Yönetimi, iş analizi, değişim yönetimi konularında deneyimli,
- Erkek adaylar için askerlikle ilişiği bulunmayan.
Kişisel Nitelikler
- İletişim yeteneği güçlü,
- Ekip çalışmasına yatkın,
- Koordinasyon yeteneği olan,
- Planlı çalışmaya özen gösteren,
- Karar verme ve problem çözme becerisine sahip,
- İş ve sonuç odaklı çalışabilecek,