İş TanımıTekirdağ Merkez'deki birimlerimizde görev yapmak üzere;
- Birimin ekipman ve personel yönetiminin sağlanması,
- Çalışanlar arasında takım ruhunun oluşturularak, motive edici çalışma ortamının yaratılması,
- Müşteri beklentilerini en iyi şekilde algılayarak, sürekli müşteri memnuniyetinin sağlanması ve müşteri sadakatinin yaratılması,
- İş potansiyelini arttırmak amacıyla müşteri ziyaretlerinin yapılarak, satış hedeflerinin gerçekleştirilmesi,
- Birime ait günlük, haftalık ve aylık raporların hazırlanması
Aranan Nitelikler - Üniversite mezunu
- Mağaza, Şube veya Birim yönetimi konusunda minumum 2 yıl deneyimli
- Organizasyon ve takip yeteneği gelişmiş
- Müşteri odaklı çalışmayı ilke edinmiş
- Yoğun iş temposuna ayak uydurabilecek
- Analitik düşünce yapısına sahip
- Temsil yeteneği güçlü
- MS Office ve diğer ofis araçlarını iyi derecede kullanabilen
- 40 yaşını aşmamış
- Bay adaylarda askerlik hizmetini tamamlamış