İş Tanımıİşin Özeti
Yeni müşterilerin bulunması. Müşteri kabul, müşteri dosyalarının oluşturulması ve bilgilerinin güncellenmesi. Müşteri taleplerinin alınması ve karşılanması. Müşterilerin dönemsel olarak değerlendirilmesi.
Sorumluluk Alanı
Mevcut ve potansiyel otel müşterileri. Mevcut ve potansiyel otel ziyafet müşterileri (Otel organizasyon yapısında Ziyafet Satış departmanı bulunmaması durumunda).
İşin Tanımı
Onaylanan satış politikalarının uygulanması. Olası müşterilerin belirlenmesi, müşterilerin kazanılması için gerekli tanıtım çalışmalarının (ziyaret, ulusal ve uluslararası toplantı vb.) yapılması ve sonuçlandırılması. Müşteriden gerekli belgelerin alınması, müşteri dosyalarının oluşturulması, müşteri bilgilerinin güncellenmesi. Satış anlaşması hazırlanması ve sonuçlandırılması. Kredi limitlerinin belirlenmesi ve onaya sunulması. Müşterinin teminat durumunun değerlendirilmesi, teminat tutarının belirlenmesi, onay alınması ve güncellenmesi. Müşterinin performansının izlenmesi, durumunun değerlendirilmesi, durumu ve ticari ilişki ile ilgili kararların alınması için onaya sunulması. Gecikmiş müşteri alacaklarının takip edilmesi ve tahsil edilmesi için gerekli desteğin sağlanması. Müşteri ana verilerinin tanımlanması. Satış bütçesinin oluşturulmasına destek sağlanması. Aranan NiteliklerDedeman Elazığ Otelimize ;
- Üniversitelerin Turizm – Otelcilik veya Satış & Pazarlama bölümlerinden mezun,
- Şirket Satış departmanında en az 2 yıl deneyimli,
- En az bir yabancı dili (tercihen İngilizce) çok iyi derecede bilen,
- Opera ve MS Office Programlarına hakim,
- Hedef kitle analizi ve buna bağlı pazarlama stratejilerini uygulayabilen,
- Gelen taleplerin değerlendirilmesini ve takibi yapabilen,
- İnsan ilişkilerinde güçlü, organizasyon yeteneği olan,
- Analitik düşünebilen,
- Araştırmacı bir yapıya sahip, takım çalışmasına yatkın,
- B sınıfı ehliyete sahip ve aktif araç kullanabilen.
Otel Satış Şefi aramaktayız.