Akay Grup turizm sektörüne ilk 2007 yılında, Rescate Butik Otel ile Ankara’da adım atmıştır. Ankara Çankaya bölgesinde bulunan Rescate Butik Otel; 5 yıldızlı otel standartlarına sahip olup özellikle VIP profile hitap eden gerçek bir butik oteldir. 25 odalı olan bu otelde, SPA merkezi, toplantı-organizasyon salonu, restoran ve barı bulunmaktadır. Akay Grup Ankara’da bulunan Rescate butik otel ile %85 doluluk oranı ile yüksek misafir memnuniyeti sağlamış ve bu başarılı deneyimden sonra memleketleri de olan Van’a Van’ın ilk beş yıldızlı otelini açma kararı almıştır.
2011 yılında Van’ın ilk beş yıldızlı oteli olarak açılan Rescate Hotel Van toplam 190 yatak kapasitesine,700 kişilik kongre-balo salonuna, 4 ayrı toplantı salonuna, Restoran ve Barlarına, SPA Merkezine, tekneye, faytona ve limuzinine varıncaya kadar birçok ayrıcalıklı hizmeti bünyesinde bulunduran 5 yıldızlı bir oteldir. 2016 Nisan ayında otelimiz Hilton markası ile Double Tree by Hilton Van adını almıştır.
11.000 m2 alana ve geniş orman manzarasına sahip Rescate Hotel Asia, Sabiha Gökçen Havaalanı’na 15 dakika mesafede olup, sınırsız bir hizmet anlayışıyla misafirlerini ağırlamaktadır. Toplam 124 odası; konferans, toplantı, seminer ve davetler için son teknoloji ekipmanları ile dizayn edilmiş farklı büyüklüklerde 3 salonu, SPA’sı ve 200 araçlık otoparkı ile Ümraniye’de fark yaratıyor.
Double Tree by Hilton Van da görev almak üzere “Satış Yetkilisi” aramaktayız
İşin Özeti
Yeni müşterilerin bulunması,
Müşteri kabul,müşteri dosyalarının oluşturulması ve bilgilerinin güncellenmesi.
Müşteri taleplerinin alınması ve karşılanması.
Müşterilerin dönemsel olarak değerlendirilmesi
Mevcut ve potansiyel otel müşterilerine ulaşılması
Mevcut ve potansiyel otel ziyafet müşterilerine ulaşılması, satış ve organizasyonların gerçekleştirilmesi
Onaylanan satış politikalarının uygulanması.
Olası müşterilerin belirlenmesi, müşterilerin kazanılması için gerekli tanıtım çalışmalarının (ziyaret, ulusal ve uluslararası toplantı vb.) yapılması ve sonuçlandırılması.
Müşteriden gerekli belgelerin alınması, müşteri dosyalarının oluşturulması, müşteri bilgilerinin güncellenmesi.
Satış anlaşması hazırlanması ve sonuçlandırılması.
Belirlenen kredi limitlerinin takibi ve uygulanması.
Müşterinin performansının izlenmesi, durumunun değerlendirilmesi, durumu ve ticari ilişki ile ilgili kararların alınması için onaya sunulması.
Gecikmiş müşteri alacaklarının takip edilmesi ve tahsil edilmesi için gerekli desteğin sağlanması.
Müşteri ana verilerinin tanımlanması.