TELEPERFORMANCE ÇAĞRI MERKEZİ Oyuncu Destek Uzmanı İş İlanı

Oyuncu Destek Uzmanı iş ilanı açıklaması

OYUNCU DESTEK UZMANI

Şirket Tanıtımı :

Dünya çapında mükemmel müşteri deneyimi sağlama konusunda lider konumda olan Teleperformance, uluslararası ölçekte firmalara hizmetler sağlar, kurumların müşteri hizmetleri, teknik destek, satış, pazarlama, tahsilat süreçlerinin yönetiminde üstün sonuçlar elde eder

Teleperformance Grup, 65 ülkede, 75 dil ve lehçede, 311 Çağrı merkezinde 190.000'den fazla çalışanıyla farklı sektörlerde, çeşitli ülkelerde faaliyet gösteren büyük ölçekli uluslararası firmalara dış kaynaklı Çağrı Merkezi hizmeti sunmaktadır.

Alanında lider oyun firmasının eğlenceli iş ortamında, oyuncularla bilet sistemi üzerinden destek verecek, online oyunlar konusunda deneyimli ve kendini geliştirmeye hevesli, bu alanda kariyer yapmayı hedefleyen, araştırmacı, genç ve dinamik ‘Oyuncu Destek Ekibi’ için takım arkadaşları arayışımız bulunmaktadır.

Nitelikler :
- Ünversite Mezunu
- League Of Legends oynamaktan en az bizim kadar keyif alan
- Yalnız çalışmaktanse, eğlenmeyi bilen bir ekiple çalışmayı tercih eden ve böyle bir ekiple iyi geçinebileceğini düşünen
- Kendisi de oyuncu olan ve diğer oyuncularla iletişim kurarken kendini onların yerine koyabilen
- Türkçe kullanımı düzgün, “dahi anlamındaki de” nin ne olduğunun farkında olan
- Oyunlara olduğu kadar teknolojiye ve bilgisayarlara da meraklı, yeni bir uygulamayı ya da sistemi kısa sürede öğrenmeye hevesli
- İngilizceye hakimiyeti “ derdini anlatacak kadar”dan daha iyi düzeyde olan
- Sorun gördüğünde saklanmak yerine çözüm üretme çabası gösterecek beceriye sahip
- Esnek Çalışma saatleri ve vardiyalı çalışmaya uygun

İş Tanımı :
- Oyunculara yaşadıkları oyun içi veya oyun dışı sorunlarda destek vermek
- Oluşabilecek her türlü sorun ve aksaklığı hızlıca algılayıp çözüm üretebilmek
- Oyunculardan gelen sorunlara anlık çözümler üretmek
- Karşılaşılan sorunları raporlayarak ilgili departmanlara iletmek

NOT : Lütfen başvurunuza ne kadar süredir League of Legends oynadığınızı ve hangi seviyede olduğunuzu belirten bir önyazı ekleyiniz. Önyazısı olmayan özgeçmişer dikkate alınmayacaktır.

Oyuncu Destek Uzmanı ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Avrupa / Eyüp
İlan Tarihi 15/04/2016
Cinsiyet Farketmez
Yaş Aralığı 20 - 30
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma TELEPERFORMANCE ÇAĞRI MERKEZİ
Sektör / Bölüm / Pozisyon Telekomünikasyon ve Network / Çağrı Merkezi / Müşteri Temsilcisi