Müşterilerin telefon yolu ile ilettikleri bankamız ürün ve hizmetleri ile ilgili sorun/şikayet/öneri/teşekkür mesajlarını değerlendirmeye alarak müşteriyi bilgilendirmekten, mesajların veri tabanına girişini yapmaktan, işlemlerin yapılması için ilgili taraflara iletmekten, takibini yaparak sonuçları hakkında müşteriyi bilgilendirmekten, zamanında ve kalite standartlarına uygun olarak sonuçlandırılmasından sorumludur
Güneşli'de bulunan Müşteri Memnuniyeti Müdürlüğü'nde görevlendirilmek üzere;
-4 yıllık üniversite mezunu ya da öğrencisi,
-30 yaşını aşmamış,
-Askerlik hizmetini tamamlamış ya da en az 2 yıl tecilli ( erkek adaylar için ),
-Hafta içi her gün,11:00-17:00 saat aralığında çalışabilecek,
-İstanbul Avrupa yakasında ikamet eden,
-Stres yönetiminde başarılı,
-Telefonda iletişim ve ikna becerisi gelişmiş,
-Müşteri odaklı,
-Ekip bilincine sahip,
-Motivasyonu yüksek,
''Part Time Müşteri Temsilcileri'' arıyoruz.
İlan lokasyonu | İstanbul Avrupa / Tümü |
İlan Tarihi | 30/05/2016 |
Cinsiyet | Belirlenemedi |
Çalışma Şekli | Part Time (Yarı Zamanlı) |
Firma | Garanti Bankası |
Sektör / Bölüm / Pozisyon | Finans - Ekonomi / Müşteri İlişkileri / Eleman |