İş TanımıDanışmanlığını yapmakta olduğumuz basım-yayın sektörünün önde firmalardan biri olan müşterimiz için ‘‘PAZARLAMA Yöneticisi " aramaktayız.
- Müşterilerin ilgisini çekebilecek kitap ve yayın faaliyetleri(içerik, ürün tasarım vb) ile pazarlama yöntemleri hakkında araştırma yapmak,
- Hem kategori bazında hem proje bazında pazarlama stratejileri belirlemek, bu doğrultuda hedefler belirleyerek iş planları oluşturmak, ürün, yayın grubu/marka, kitaplık/dizi ve yazar bazında pazarlama stratejilerini ilgili birimlerle koordineli olarak belirlemek,
- Yayın Kurulu'nun tavsiyesini de dikkate alarak ürün fiyatı belirlemek,
- Tutundurma ve farkındalık oluşturma faaliyetleri çerçevesinde projenin ne tip promosyonlarla pazarlanacağına (reklam, etkinlikler vs.) dair bir yol haritası çıkarmak,
- Dijital reklam (banner/AVM Ekran vs.) kampanyalarını mesaj ve imaj yönünden planlamak ve koordine etmek,
- Viral kampanyaların kurum amaçlarına uygun şekilde hazırlanması ve uygulanmasını sağlamak,
- Bütçe, hedef pazar, pazar analizi ve analiz sonrası pazarlama stratejileri geliştirmek ve ürün yönetimi, ürün geliştirme-konumlandırma gibi konuları yönetim kuruluna sunmak,
- Şirket hedef ve stratejilerine uygun olarak pazarlama faaliyetlerini yönetmek,
- Yeni pazarlar için pazarlama planları yapmak,
- Stratejik pazarlama planlamasını yapmak,
- Müşteri ilişkileri yönetim sisteminin geliştirilmesine katkı sağlamak,
- İş geliştirme ve verimlilik çalışmalarının yürütülmesine katkı sağlamak,
- Biriminde kendisine bağlı personeli yönetmek
Aranan Nitelikler - Pazarlama, tedarik, fiyat, ürün yönetimi konularında min. 4 yıl, yönetici olarak da en min. 2 yıl deneyim sahibi,
- Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) konusunda uzman,
- Oracle CRM, ERP uygulamalarına hakimİletişim becerileri yüksek,
- Engeller karşısında kendini motive edebilecek kadar işini seven,
- İkna kabiliyeti yüksek ve sonuç odaklı,Takım çalışmasına yatkın,
- Erkek adaylar için askerlik hizmetini tamamlamış.