İş Tanımı - Tüm Grup genelinde performans yönetimi faaliyetlerini yürütmek,
- Akademik ve idari personelin performans yönetim sistemini oluşturmak,
- Tüm kampüslerin performans takibini gerçekleştirmek ve hedef belirleme çalışmalarına katkı sağlamak,
- Performans değerlendirme sistemi doğrultusunda on-line düzenlemeleri ve bildirimleri gerçekleştirmek,
- Sistem geliştirme çalışmalarında bulunmak,
- Puanlama sistemini uygulamak, verileri analiz etmek ve periyodik raporlamaları hazırlamak,
- Performans sistemini geliştirip, yürütmek.
Aranan NiteliklerMektebim Okulları Genel Müdürlük Bünyesinde görevlendirilmek üzere deneyimli
“ Performans Yönetimi Uzmanı “ alınacaktır.
- Üniversitelerin İşletme / Endüstri Mühendisliği, Psikoloji, İşletme, İktisat veya Çalışma Ekonomisi bölümlerinden mezun,
- Performans değerlendirme sürecinde en az 2 yıl deneyimli,
- İyi derecede İngilizce bilen,
- İnsan ilişkilerinde başarılı, iletişim becerileri gelişmiş, dinamik,
- Analitik düşünce ve analiz yeteneğine sahip,
- Planlama ve organizasyon becerileri gelişmiş,
- İş takibi ve sonuçlandırılması konusunda başarılı ve sorumluluk sahibi,
- Sistemli ve düzenli çalışma yeteneği olan,
- MS Office özellikle Excel programlarını çok iyi düzeyde kullanabilen,
- Aktif olarak araç kullanabilen,
- Seyahat engeli olmayan,
- Sigara kullanmayan,
- İstanbul Avrupa yakasında ikamet eden,