MEKTEBİM KOLEJİ Performans Yönetim Uzmanı İş İlanı

Performans Yönetim Uzmanı iş ilanı açıklaması

İş Tanımı
  • Tüm Grup genelinde performans yönetimi faaliyetlerini yürütmek,
  • Akademik ve idari personelin performans yönetim sistemini oluşturmak,
  • Tüm kampüslerin performans takibini gerçekleştirmek ve hedef belirleme çalışmalarına katkı sağlamak,
  • Performans değerlendirme sistemi doğrultusunda on-line düzenlemeleri ve bildirimleri gerçekleştirmek,
  • Sistem geliştirme çalışmalarında bulunmak,
  • Puanlama sistemini uygulamak, verileri analiz etmek ve periyodik raporlamaları hazırlamak,
  • Performans sistemini geliştirip, yürütmek.

 


Aranan Nitelikler

Mektebim Okulları Genel Müdürlük Bünyesinde görevlendirilmek üzere deneyimli

“ Performans Yönetimi Uzmanı “ alınacaktır. 

 

  • Üniversitelerin İşletme / Endüstri Mühendisliği, Psikoloji, İşletme, İktisat veya Çalışma Ekonomisi bölümlerinden mezun,
  • Performans değerlendirme sürecinde en az 2 yıl deneyimli,
  • İyi derecede İngilizce bilen,
  • İnsan ilişkilerinde başarılı, iletişim becerileri gelişmiş, dinamik,
  • Analitik düşünce ve analiz yeteneğine sahip,
  • Planlama ve organizasyon becerileri gelişmiş,
  • İş takibi ve sonuçlandırılması konusunda başarılı ve sorumluluk sahibi,
  • Sistemli ve düzenli çalışma yeteneği olan,
  • MS Office özellikle Excel programlarını çok iyi düzeyde kullanabilen,
  • Aktif olarak araç kullanabilen,
  • Seyahat engeli olmayan,
  • Sigara kullanmayan,
  • İstanbul Avrupa yakasında ikamet eden,

Performans Yönetim Uzmanı ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Avrupa / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma MEKTEBİM KOLEJİ
Sektör / Bölüm / Pozisyon Eğitim / Eğitim / Uzman