İş Tanımıİnşaat Şirketimizin Merkez Ofisinde görevlendirilmek üzere yurtiçi şantiyelerimizin personelle ilgili özlük ve bordro işlemlerini yürütecek PERSONEL SORUMLUSU aranmaktadır.
- Peronellerin İşe-giriş ve İşten-çıkış işlemlerinin SGK mevzuatına uygun yapılması,
- Personel özlük bilgilerinin ve dosyalarının aktivasyonunu yapmak ve bilgileri güncel tutmak,
- Aylık bordroları ve icmalleri oluşturmak, maaş ödeme bilgilerini banka formatına uygun hazırlanarak bankaya bildirilmesi,
- Personel ve Özlük işlemleriyle alakalı tüm süreci takip etmek ve gerçekleştirmek.
- Personellere avans ve maaş ödemeleri yaparak, tahakkuklarını oluşturmak,
- E- bildirge sigorta işlemleri, yasal bildirimler,
- SGK, Çalışma Bakanlığı, Bölge Müdürlükleri ile yazışmaların ve kanuni bildirimlerin yerine getirilmesi,
- Aylık olarak personel maliyetlerinin düzenli raporlanması, yıllık bordro bütçelerinin hazırlanması,
- Özlük işleri kapsamındaki teftişlerde ve iş mahkemesi kararları doğrultusunda talep edilen evrakların hazırlanması,
- Personel kıdem ve ihbar yükümlülüklerinin takibi.
Aranan Nitelikler - Meslek Yüksek Okulu vee Üniversite mezunu,
- Puantaj ve tahakkuk konularına hakim
- İş Hukuku ve Sosyal Güvenlik Mevzuatlarını bilen,
- En az 3 yıl deneyimli,
- Sistematik ve sonuç odaklı çalışma disiplinine sahip,
- Planlama,raporlama becerileri gelişmiş,
- Ms ofis programlarına hakim,
- Askerlik hizmetini tamamlamış,
- Aktif Araç Kullanabilen,
- Seyahat engeli olmayan,
- Tercihen LUCA ve MİKRo programlarını kullanabilen,
- Esnek çalışma saatlerine uygun,
- 35 yaşını aşmamış,
- Ankara’da ikamet eden/edebilecek. Bay Eleman