ASİL A.Ş. Personel Özlük İşleri Sorumlusu İş İlanı

Personel Özlük İşleri Sorumlusu iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

İnşaat Şirketimizin Merkez Ofisinde görevlendirilmek üzere yurtiçi şantiyelerimizin personelle ilgili özlük ve bordro işlemlerini yürütecek PERSONEL SORUMLUSU aranmaktadır.
   
 

  • Peronellerin İşe-giriş ve İşten-çıkış  işlemlerinin SGK mevzuatına uygun  yapılması,
  • Personel özlük bilgilerinin ve dosyalarının aktivasyonunu yapmak ve bilgileri güncel tutmak,
  • Aylık bordroları ve icmalleri oluşturmak, maaş ödeme bilgilerini banka formatına uygun hazırlanarak bankaya bildirilmesi,
  • Personel ve Özlük işlemleriyle alakalı tüm süreci takip etmek ve gerçekleştirmek.
  • Personellere avans ve maaş ödemeleri yaparak, tahakkuklarını oluşturmak,
  • E- bildirge sigorta işlemleri, yasal bildirimler,
  • SGK, Çalışma Bakanlığı, Bölge Müdürlükleri ile yazışmaların ve kanuni bildirimlerin yerine getirilmesi,
  • Aylık olarak personel maliyetlerinin düzenli raporlanması, yıllık bordro bütçelerinin hazırlanması,
  • Özlük işleri kapsamındaki teftişlerde ve iş mahkemesi kararları doğrultusunda talep edilen evrakların hazırlanması,
  • Personel kıdem ve ihbar yükümlülüklerinin takibi.

Aranan Nitelikler
  • Meslek Yüksek Okulu vee Üniversite mezunu,
  • Puantaj ve tahakkuk konularına hakim
  • İş Hukuku ve Sosyal Güvenlik Mevzuatlarını bilen,
  • En az 3 yıl deneyimli,
  • Sistematik ve sonuç odaklı çalışma disiplinine sahip,
  • Planlama,raporlama becerileri gelişmiş,
  • Ms ofis programlarına hakim,
  • Askerlik hizmetini tamamlamış,
  • Aktif Araç Kullanabilen,
  • Seyahat engeli olmayan,
  • Tercihen LUCA ve MİKRo programlarını kullanabilen,
  • Esnek çalışma saatlerine uygun,
  • 35 yaşını aşmamış,
  • Ankara’da ikamet eden/edebilecek. Bay Eleman

Personel Özlük İşleri Sorumlusu ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu Ankara / Tümü
İlan Tarihi 07/06/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma ASİL A.Ş.
Sektör / Bölüm / Pozisyon Yapı-İnşaat / İnşaat-Gayrimenkul / Uzman