İş TanımıŞirketimizin merkez ofisinde görevlendirilmek üzere ' PERSONEL SORUMLUSU ' arıyoruz.
İş Tanımı:
- SGK işyeri açılış dosyası evraklarını hazırlamak, açılış yapmak, gerekli e bildirge dosyalarını almak, gerektiğinde SGK dosyasını kapatmak,
- Aylık e bildirge beyanını hazırlamak, vermek, tahakkukunu almak,
- Personel işe giriş, işten çıkış işlemlerini yapmak, gerekli kayıtları oluşturmak, bilgi belge ve evrakları özlük dosyasında muhafaza etmek,
- İşe alım onayı gerçekleşen personelin Özlük Dosyasını oluşturmak,
- Personel ücret bordrolarını hazırlamak,
- Personel Agi listelerini hazırlamak,
- Personel puantaj listelerini hazırlamak,
- Yurtdışı vize işlemleri,
Aranan Nitelikler - Üniversite veya MYO mezunu,
- Personel özlük ve bordrolama konusunda 2 yıl deneyimli,
- Bay,
- İyi seviyede ms office programları kullanabilen,
- Anadolu yakasında ikamet eden,
- Takım çalışmasına uygun,