Artaş İnşaat San.ve Tic.A.Ş. Personel ve İdari İşler Uzmanı İş İlanı

Personel ve İdari İşler Uzmanı iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

Artaş Grubu; inşaat sektöründe 40 yıla yaklaşan tecrübesiyle gayrimenkul, perakende ve turizm alanlarında projeler geliştirmiş, inşa etmiş ve halen bu alanlarda faaliyetlerine devam etmektedir.

 

Günümüzde devam eden ve gelecekte de portföyümüze eklenecek olan projelerimiz için görevlendirilmek üzere Personel ve İdari İşler Uzmanı arıyoruz.

 

  • Şirket politikaları ve stratejileri doğrultusunda Personel özlük işleri, bordro puantaj, İş kanunu ve SGK ile ilgili gerekli uygulamaların yerine getirilmesi,
  • Personel işe giriş ve çıkışları ile ilgili yasal işlemlerin gerçekleştirilmesi,
  • Personel sicil dosyalarının oluşturulup güncelliğinin sağlanması,
  • İnsan kaynakları süreçlerinin iyileştirilme çalışmalarında bulunulması,
  • Dışarıdan sağlanan yemek ve servis hizmetleri ile ilgili süreçleri yönetilmesi,
  • İdari İşler yapılanmasının oluşturulması ve devamlılığının sağlanması.

Aranan Nitelikler
  • Yüksekokul veya Üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun,
  • Personel ve özlük işleri ile ilgili yasal mevzuata hakim,
  • Bordrolama  konusunda en az 5 yıl deneyimli,
  • Tercihen İnşaat sektöründe Şantiye deneyimi olan,
  • Microsoft ofis programları ve tercihen LOGO TİGER programını bilen,
  • Personel devam takip sistemi konusunda deneyimli ve bilgili,
  • İdari işler konusunda deneyimli,
  • Dikkatli ve titiz çalışan,
  • İş takibi ve sonuçlandırılması konusunda başarılı, Analitik,
  • Raporlama kabiliyeti olan,
  • Güçlü iletişim becerilerine sahip,
  • Aktif olarak araç kullanabilen,
  • Anadolu yakasında ikamet eden.

Personel ve İdari İşler Uzmanı ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Anadolu / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Artaş İnşaat San.ve Tic.A.Ş.
Sektör / Bölüm / Pozisyon Yapı-İnşaat / İdari İşler / Uzman