Pl-Vardiya Müdürü / Asistan Müdür-İstanbul iş ilanı açıklaması
PizzaLazza, İSTANBUL şubeleri için;
kalite ve hijyen standartları doğrultusunda ürün ve hizmetimizin gerçekleştirilmesini sağlayacak, marka bünyesinde bireysel gelişimini tamamlayacak ve gelecekte istediği kariyer hedeflerine PizzaLazza da ulaşmayı hedefleyecek yeni "Vardiya Müdürü ve/veya Asistan Müdür” adayları aramaktadır.
• Görev aldığı restoranın vardiyasında operasyonel süreçleri yöneterek, ürün hazırlama, servis ve servis sonrası faaliyetlerin belirlenen kalite, hijyen ve verimlilik standartlarında gerçekleştirilmesini sağlayacak,
• Ürün takibi, stok ve envanter yönetimi, hizmet kalitesi ve ekip performansları ile ilgili takip ve raporlamaları yapacak,
• Restoranın satış ve karlılık hedeflerine ulaşması için görevi gereği öneri ve geliştirmelere katkıda bulunacak,
• Gerektiğinde yeni restoran açılışları ile ilgili operasyonları yönetecek,
• Açılış, kapanış vardiyaları takip ve kontrol listelerini oluşturacak ve uygulanmasını sağlayacak,
• Kendisine bağlı ekibin eğitim ve gelişimini sağlayacak,
• Ekibin birbirine bağlı, işbirliği içinde olmasını sağlayacak çalışma ortamı ve motivasyonu yaratacak,
• Müşteri beklentilerine uygun ürün ve servis hizmeti kalitesini geliştirip, sürekliliğini sağlayacak, bu faaliyetleri gerçekleştirebilmek için restoran ekibini eğitecek,
• Müşteri şikayet ve beklentilerini, tanımlanan sürece ve yasal gerekliliklere göre çözüp, müşteri nezdinde memnuniyeti arttıracak
İşin Nitelikleri
• En az lise, MYO ve/veya fakültelerin ilgili bölümlerinden mezun,
• Yiyecek-İçecek sektöründe hızlı servis (fastfood), restorancılık veya kafe alanında en az 6 yıl deneyimli,
• İşini sahiplenerek, fark yaratmayı amaçlayan,
• Analitik düşünme ve karar verme becerisine sahip,
• Liderlik becerilerine sahip veya sergileyen,
• Mesleki problemleri öngörebilen ve çözüm üretebilen, sektörün değişkenlerine hakim,
• Ekip oluşturma ve yönetme deneyimine sahip veya geliştirebilecek,
• İletişim ve ikna etme becerisine sahip, sabırlı ve pozitif yaklaşım sergileyebilen,
• Müşteriyle ilişkiler konusunda bilgi sahibi,
• Kaliteli ve hizmet odaklı yaklaşımı sağlayabilen
• Planlama, organizasyon ve takip becerisine sahip, detaylara önem veren,
• Kurum kimliğini yansıtan profesyonel bir duruş sergileyecek,
• Dış görünüşüne ve kişisel bakımına özen gösteren,
• MS Office programlarını ve restoran sipariş yönetimi programlarından birini etkin kullanabilen,
• Hafta sonu ve vardiyalı esnek çalışma saatlerine uyum sağlayacak (alışık).