CMC - Customer Management Center Proje Yöneticisi İş İlanı

Proje Yöneticisi iş ilanı açıklaması

GENEL NİTELİKLER

İleri derecede İngilizce bilen,
Lisans mezunu olmak,
Otomotiv sektöründe deneyimli,
Çağrı merkezi sektöründe minimum 4 yıl deneyime sahip olmak,
2 yıl yönetim tecrübesine sahip olmak,
Ekip ve operasyon yönetimi konusunda deneyimli olmak,
Dinamik bir ortamda çalışabilecek, stres altında soğukkanlılığını koruyabilecek yapıda,
Hızlı davranabilen ve sonuca yönelik çalışma prensibinde olan,
İletişim kabiliyeti çok iyi,
Analitik düşünme ve sorun çözebilme yeteneği gelişmiş,



İŞ TANIMI
Hedef Başarmaksa Doğru Yerdesiniz...

Türkiye’nin en büyük dış kaynak çağrı merkezlerinden biri olarak,
4.500'in üzerindeki çalışanımızla,
İstanbul’da 4, Malatya ve Şanlıurfa’da toplam 6 ayrı lokasyonda
80’den fazla iş ortağımıza,

Finanstan telekomünikasyona, otomotivden enerjiye kadar birçok farklı sektörde hizmet sunmaktayız.
2000 yılından bu yana, farklı sektörlerdeki deneyimimiz, bilgi birikimimiz ve tecrübemizle hizmetinizdeyiz.

CMC’nin %100 hissesine sahip olan Uluslararası Çağrı Merkezi Hizmetleri A.Ş.’nin nihai %100 hissedarı İngiltere merkezli bir özel sermaye (private equity) yatırımcısı olan Mid Europa Partners’dır (“Mid Europa”).

Mid Europa, kuruluşundan beri topladığı ve yönettiği yaklaşık 4.2 milyar Euro fonla, Orta ve Doğu Avrupa ve Türkiye’deki büyüyen pazarlara odaklanan, gelişen ve lider konumundaki özel şirketlere yatırım yapan bir gruptur. 1999’da kurulan Mid Europa, Londra, İstanbul, Budapeşte ve Varşova’daki ofisleriyle bölgede özel sermaye yatırımcılarının öncülerindendir ve bugüne kadar çeşitli sektörlerde, Türkiye dahil 18 ülkede 31 yatırım gerçekleştirmiştir.

Görev Tanımı
Projelerde operasyon ve müşteri tarafında çıkan sorunlara zaman kaybetmeden çözüm bulunmasını sağlamak ve sorunun detayı hakkında yöneticisine bilgi vermek,

Takım liderleri ile belirlenmiş periyotlarda toplantılar düzenlemek, proje performansları, kalite hedefleri, müşteri temsilcisi performansı vs hakkında bilgi almak ve üst yönetimden gelen bilgileri aktarmak,

Projenin gelir/ gider , verimlilik gibi proje hedefleri, kurumsal müşteri talep ve ihtiyaçları, organizasyonel ihtiyaçlar gibi konularda rapor hazırlamak ve bağlı bulunduğu yöneticisine bilgi aktarmak,

Müşteriden gelen operasyonel talepleri karşılamak, operasyon çağrı akışının sürekliliğini sağlamak, sorun olduğu durumlarda ilgili departmanlar ve kurumsal müşteri ile iletişime geçmek,

Aylık kesilen faturaların kontrolünü, müşteriyle fatura mutabakatı ve fatura sürecinin takibini sağlamak,

Kendisine bağlı takım liderleri ile aylık ve yıllık performans görüşmeleri yapmak ve gelişimlerine katkıda bulunmak,

Takım Lideri ve Müşteri Temsilcilerinin egitimlerinin takibini yapmak, gerektiginde eğitim planlamak,

Müşteri temsilcisi ve takım liderlerinin aylık maaş,prim ve performans kontrolünü yapmak, onaylamak,

Kendine ait ekiplerin yıllık izin takibini gerçekleştirmek.

Projenin raporlarının ilgili departmanlar tarafından yapılmasını ve müşteriye söz verilen periyotlarda kontrolleri yapılmış ve hatasız şekilde ulaşmasını sağlamak,

Kurumsal müşteri memnuniyet anketleri sonuçlarını takip etmek ve aksiyonlarını almak.

Proje Yöneticisi ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Avrupa / Kağıthane
İlan Tarihi 15/04/2016
Cinsiyet Farketmez
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma CMC - Customer Management Center
Sektör / Bölüm / Pozisyon Çağrı Merkezi / Müşteri Hiz / Orta Düzey Yönetici