İş Tanımı - Satış ofisine gelen evrakların, faksların Evrak Kayıt Defteri’ne kaydının yapılarak dağıtımının gerçekleştirilmesi
- Kurye yönlendirmelerinin yapılması ve gönderecek çalışanlara destek verilmesi
- Satış ofisine gelen tüm telefonların yanıtlanması ve ilgili bölümlere yönlendirilmesi
- Misafirlerin karşılanması, bilgilendirme ve yönlendirme sürecinin gerçekleştirilmesi
- Müşteri memnuniyetinin ön planda tutulması
- Genel ofis koordinasyonunun sağlanması
- Satış sürecine destek verilmesi
- Satış ofisi – Genel Merkez koordinasyonun sağlanması
Aranan NiteliklerBodrum’da açılacak olan satış ofisimiz için aşağıdaki kritelere uygun Resepsiyonist arayışımız bulunmaktadır.
- Tercihen üniversite mezunu
- İletişimi güçlü
- Organizasyon becerisi kuvvetli
- Çözüm odaklı
- Hızlı aksiyon alabilen
- Çok iyi derecede İngilizce bilen– iyi derecede ingilizce bilen
- İnsan ilişkileri, iletişim ve koordinasyon becerisi yüksek
- Ekip çalışmasına yatkın
- MS Office programlarına hakim
- Bodrum bölgesinde ikamet eden
- Prezentabl
- Esnek çalışma saatlerine uyumlu
- Haftasonu çalışma sistemine uyumlu