İş Tanımı
Dahili ve harici telefon trafiğini yönetmek,
- Gelen misafirlerimizi karşılamak, ilgili birimlere yönlendirmek,
- Toplantılar için gerekli salon düzenlemelerini ve teknik desteği sağlamak,
- Evrak ve kargo işlemlerini takip etmek,
- Günlük iş akışı içinde şirket içi koordinasyonu sağlamak,
- Şirket personeli seyahat talepleri doğrultusunda otel konaklama rezervasyonları ve uçak bileti alımlarını yapmak,
- Gerekli durumlarda Yönetim Kadrosunu asiste etmek,
Aranan Nitelikler
Tercihen lisans mezunu
- 22-30 yaş aralığında bulunan
- Tercihen resepsiyonist, ofis asistanı pozisyonlarında deneyimi olan,
- MS Office programlarına hakim
- İyi seviyede İngilizce bilen
- Anadolu yakasında ikamet eden
- Dış görünümüne özen gösteren, bakımlı, kendine güvenen, diksiyonu düzgün
- İletişim becerileri kuvvetli, gelişime açık, takım çalışmasına yatkın
- İş disiplini olan, sorumluluk sahibi
- Sistemli ve düzenli,
- Organizasyon ve planlama becerisi gelişmiş,
- Hızlı ve pratik çözümler üretebilen,