- Satış için gelen telefonları karşılamak.
- Telefon trafiğinin düzenli bir şekilde işlenmesini sağlamak.
- Müşteri memnuniyetini esas alacak şekilde satış bölümüne gelen müşteriyi karşılamak.
- Müşteriyi ilgili bölüme ya da kişiye yönlendirmek.
- Gerekli durumlarda satış danışmanı müsait olana kadar müşteri ile ilgilenmek.
- Belirtilen görev ve sorumlulukları ile ilgili olarak gerekli bilgileri, raporları, gelişmeleri ve ortaya çıkan sorunları üstüne rapor etmek ve faaliyetleri konusunda bilgi vermek.
- İşinin gerektirdiği belge, yazışma, sözleşme, rapor vb. evrakı düzenli bir biçimde dosyalamak ve muhafaza etmek.
- En az lise mezunu
- İnsan ilişkilerinde başarılı
- Güleryüzlü
- Öğrenmeye açık
- Ofis programlarını ve ofis ekipmanlarını kullanabilen
- Düzgün diksiyon sahibi
- Günlük raporlama yapabilen
- Tempolu ve yoğun ilişki yönetimi gerektiren ortama uyum sağlayabilecek
İlan lokasyonu | İstanbul Anadolu / Tümü |
İlan Tarihi | 30/05/2016 |
Cinsiyet | Belirlenemedi |
Çalışma Şekli | Tam zamanlı |
Firma | GTC OTOMOTİV |
Sektör / Bölüm / Pozisyon | Otomotiv / Eğitim / Uzman |