Resopsiyonist iş ilanı açıklaması
• Tüm rezidans sakinleri, misafirleri ve diğer ziyaretçiler için yüz yüze veya telefon ile ilk karşılama/görüşme noktası olmak ve ziyaretçi kayıtlarını tutmak ve gerekli yönlendirmeleri profesyonellik ve nezaket çerçevesinde gerçekleştirmek.
• Rezidans sakinlerinin iletişim bilgilerini içeren bir listeyi güncel olarak tutmak ve gerektiğinde yönetim ile değişiklikleri paylaşmak.
• Rezidans ile ilgili rutin kontrolleri gerçekleştirmek ve özellikle güvenlik, genel temizlik, sağlık ve hijyen açısından müdahale veya önleyici faaliyet gerektiren durumların kaydını tutmak ve yönetim ile paylaşmak.
• Rezidans sakinlerince belirtilen şikayet ve dilekleri en geç 24 saat içerisinde yönetime iletmek.
• Yönetim tarafından belirtilen duyuru ve talepleri rezidans sakinleri ile paylaşmak.
• Rezidans sakinlerine gelen tüm fatura, mektup vb. evrakların zamanında ve doğru şekilde iletilmesini sağlamak.
• Rezidans genel temizliği ve servis hizmetlerinin kontrol ve koordinasyonunu sağlamak, kayıtlarını tutmak ve oluşabilecek şikayetleri yönetime raporlamak.
• Dairelerde gerçekleşebilecek taşınma, tadilat, temizlik vb. olaylarda diğer rezidans sakinlerinin rahatsızlığına yol açabilecek durumları önlemek için gerekli koordinasyonu sağlamak.
• Resepsiyon ile ilgili gerekli malzeme stoklarını kontrol etmek ve eksiklikler ile ilgili talepleri yönetime iletmek.
• Tüm rezidans sakinleri, misafirleri ve diğer ziyaretçiler için yüz yüze veya telefon ile ilk karşılama/görüşme noktası olmak ve ziyaretçi kayıtlarını tutmak ve gerekli yönlendirmeleri profesyonellik ve nezaket çerçevesinde gerçekleştirmek.
• Rezidans sakinlerinin iletişim bilgilerini içeren bir listeyi güncel olarak tutmak ve gerektiğinde yönetim ile değişiklikleri paylaşmak.
• Rezidans ile ilgili rutin kontrolleri gerçekleştirmek ve özellikle güvenlik, genel temizlik, sağlık ve hijyen açısından müdahale veya önleyici faaliyet gerektiren durumların kaydını tutmak ve yönetim ile paylaşmak.
• Rezidans sakinlerince belirtilen şikayet ve dilekleri en geç 24 saat içerisinde yönetime iletmek.
• Yönetim tarafından belirtilen duyuru ve talepleri rezidans sakinleri ile paylaşmak.
• Rezidans sakinlerine gelen tüm fatura, mektup vb. evrakların zamanında ve doğru şekilde iletilmesini sağlamak.
• Rezidans genel temizliği ve servis hizmetlerinin kontrol ve koordinasyonunu sağlamak, kayıtlarını tutmak ve oluşabilecek şikayetleri yönetime raporlamak.
• Dairelerde gerçekleşebilecek taşınma, tadilat, temizlik vb. olaylarda diğer rezidans sakinlerinin rahatsızlığına yol açabilecek durumları önlemek için gerekli koordinasyonu sağlamak.
• Resepsiyon ile ilgili gerekli malzeme stoklarını kontrol etmek ve eksiklikler ile ilgili talepleri yönetime iletmek.
• Tüm rezidans sakinleri, misafirleri ve diğer ziyaretçiler için yüz yüze veya telefon ile ilk karşılama/görüşme noktası olmak ve ziyaretçi kayıtlarını tutmak ve gerekli yönlendirmeleri profesyonellik ve nezaket çerçevesinde gerçekleştirmek.
• Rezidans sakinlerinin iletişim bilgilerini içeren bir listeyi güncel olarak tutmak ve gerektiğinde yönetim ile değişiklikleri paylaşmak.
• Rezidans ile ilgili rutin kontrolleri gerçekleştirmek ve özellikle güvenlik, genel temizlik, sağlık ve hijyen açısından müdahale veya önleyici faaliyet gerektiren durumların kaydını tutmak ve yönetim ile paylaşmak.
• Rezidans sakinlerince belirtilen şikayet ve dilekleri en geç 24 saat içerisinde yönetime iletmek.
• Yönetim tarafından belirtilen duyuru ve talepleri rezidans sakinleri ile paylaşmak.
• Rezidans sakinlerine gelen tüm fatura, mektup vb. evrakların zamanında ve doğru şekilde iletilmesini sağlamak.
• Rezidans genel temizliği ve servis hizmetlerinin kontrol ve koordinasyonunu sağlamak, kayıtlarını tutmak ve oluşabilecek şikayetleri yönetime raporlamak.
• Dairelerde gerçekleşebilecek taşınma, tadilat, temizlik vb. olaylarda diğer rezidans sakinlerinin rahatsızlığına yol açabilecek durumları önlemek için gerekli koordinasyonu sağlamak.
• Resepsiyon ile ilgili gerekli malzeme stoklarını kontrol etmek ve eksiklikler ile ilgili talepleri yönetime iletmek.
Temel Özellikler
• Benzer bir pozisyonda 2 yıl tecrübeye sahip olmak
• İngilizce ve/veya Arapça bilmek (tercih sebebi olacaktır)
• İletişim ve kayıtlar için temel bilgisayar kullanımı bilgilerine sahip olmak
• İstenen sorumlulukları profesyonellik ve nezaket çerçevesinde yürütebilecek organizasyonel yazılı ve sözlü becerilere sahip olmak
• Resepsiyonist görevinin gerektirdiği şekilde bakımlı olmak ve dış görünüşüne önem vermek
• Proaktif ve çözüm odaklı olmak ve müşteri hizmetlerine en üst seviyede önem vermek.