Marsha (Marriott Hotel konaklama otomatik rezervasyon sistemi) sistemine tamamıyla hakim olup, gelen rezervasyonları otel işletim sistemine girer ve girilmesini sağlar.
Marriott sistem güncellemelerini takip ederek zamanında otel sistemine yansıtır.
Otel doluluğunu yakından takip ederek maksimum gelir sağlanması için sürekli olarak rezervasyon trafiğini ve oda dağılımlarını kontrol altında tutar.
Sorumluluğu kapsamındaki işleri en uygun şekilde yapabilmek amacı ile otel doluluğunu etkileyebilecek şehir genelindeki her türlü aktiviteyi (fuar, kongre, sportif aktiviteler, vb) çok yakından takip ve analiz eder.
Bu tarihlere uygun senelik takvimlerin hazırlanmasını sağlayarak gelen rezervasyon taleplerini en uygun, en kârlı şekilde değerlendirerek, ekibini bu yolda bilgilendirir ve yönlendirir.
Acente, havayolu ve şirket fiyatlarının sisteme girilmesini ve işleyişini sağlar.
Otel internet sitesi ile ilgili çalışmalarda görev ve sorumluluk alır.
Otelde kullanılan bütün rezervasyon sistemlerini en iyi şekilde kullanabilir ve kendine bağlı çalışanların bu konudaki eğitimini sağlar.
Otelin fiziksel özellikleri ve diğer tüm süreçleri ve stratejileri hakkında bilgi sahibidir.
Misafirlerin memnuniyetini takip edip, iyileştirici faaliyetleri önerir, uygular.
Misafir memnuniyeti odaklı çalışır, güleryüzle etkin iletişim kurar.
Sürekli gelen misafirleri tanır ve kişisel tercihlerini bilir.
Rezervasyon talebine, mevcut doluluklara ve geçmiş dönem istatistiklerine bağlı olarak gelirler müdürü tarafından belirlenen fiyatlandırma stratejisini Marriott standartlarına uygun olarak 12 aylık periyotta uygular.
Online kanallarda otelin satışa açık olan tüm fiyatlarını kontrol ederek gelir maksimizasyonu için otelin müsait olduğu tüm tarihlerin online kanallarda da satışa açık olduğunun kontrolünü yapar.
Talebe bağlı tüm rezervasyon, iptal, no show gibi istatistiklerin kaydını tutarak satış stratejisinde bu verileri dikkate alır.
Üniversitelerin en az 2 yıllık İşletme, Ekonomi veya Turizm ve Otelcilik Bölümlerinden mezun,
Uluslararası zincir bir otelde en az 3 yıl yöneticilik deneyimi,
İyi derecede İngilizce bilen,
Elektronik Rezervasyon Sistemleri konusunda bilgi sahibi,
Hedef kitle analizi ve buna bağlı pazarlama stratejilerini uygulayabilecek,
MS Office uygulamalarına ve otel yazılımına hakim.
Güleryüzlü, misafir memnuniyeti ve sonuç odaklı,
Yeni fikir ve uygulamaları araştırarak geliştiren, kendi ve şirket gelişimi için sorumluluk üstlenen,
Etkin liderlik vasıflarına ve organizasyon becerisine sahip, takım çalışmasına yatkın.
İlan lokasyonu | İstanbul Anadolu / Tümü İstanbul Avrupa / Tümü |
İlan Tarihi | 30/05/2016 |
Cinsiyet | Belirlenemedi |
Çalışma Şekli | Tam zamanlı |
Firma | Renaissance Istanbul Polat Bosphorus Hotel |
Sektör / Bölüm / Pozisyon | Turizm-Otelcilik / Yiyecek ve İçecek / Orta Düzey Yönetici |