Asis Otomasyon ve Akaryakıt Sistemleri A.Ş. Satınalma Elemanı İş İlanı

Satınalma Elemanı iş ilanı açıklaması

İş Tanımı
  •          Tedarikçi değerlendirme ve seçme faaliyetlerini satın alma süreçlerine göre yönetmek,
  •          Satın alma raporları hazırlamak ve bu raporları kullanarak süreç ile ilgili kontroller yapmak,
  •          Malzeme siparişlerini prosedür ve talimatlara göre verilmesini sağlamak,
  •          Sipariş verilen malzemenin eksiksiz ve zamanında tesliminin takibi,
  •          Satın alma siparişlerinin doğru bir şekilde tedarikçilere ulaşmasını sağlamak, ilgili onayların alındığını kontrol ve takibini yapmak,
  •          Şirketin satın alma maliyetlerini rekabetçi kılabilmek için fiyat, alternatif kaynak ve üretim metodu araştırmak ve raporlamak,
  •          Tedarikçi uygunsuzluklarını izlemek ve mevcut durumla ilgili aksiyon geliştirerek iyileşmesini sağlamak,
  •          Tedarikçi ve taşeron sözleşmelerinin ekleri ile birlikte hazırlanıp imzalatılması, Satın alınmış malzemelerin fatura kontrolü yapmak.

Aranan Nitelikler
  • MYO yada Üniversitelerin Makine Bölümü'nden mezun,
  • En az 2 yıl tecrübeli,
  • MS Office ve tercihen Micro programlarını etkin kullanabilen,
  • Tedarikçi ve tedarik ürünlerini araştırarak kendisini her zaman geliştirecen,
  • İletişim becerisi yüksek,
  • B sınıfı ehliyeti olan ve aktif araç kullanan,
  • Erkek adaylar için askerlik ile ilişiği bulunmayan,
  • Tuzla Deri OSB bölgesine ulaşımı kolay olan çalışma arkadaşı aramaktayız.
  • Tuzla, Pendik, Kartal civarı servislerimiz mevcuttur.

Satınalma Elemanı ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Anadolu / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Asis Otomasyon ve Akaryakıt Sistemleri A.Ş.
Sektör / Bölüm / Pozisyon Üretim / Endüstriyel Ürünler / Satınalma / Eleman