Satınalma İdari İşler Yöneticisi iş ilanı açıklaması
Aranan Nitelikler
Hizmet Sektöründe faaliyet gösteren Gebze'de bulunan şirket merkezimiz idari kadrosunda görevlendirilmek üzere, Satınalma ve İdari işler yönetici arayışımız bulunmaktadır.
• Üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun,
• En az 5 yıl Satınalma/İdari İşler görevinde filen görev almış, (Tercihen yemek sektörü satınalma deneyimi olan)
• İş takibi ve sorumluk bilinci yüksek,
• Piyasaların güncel durumlarını ve ekonomik şartları yakından takip eden,
• Müzakere ve ikna kabiliyeti gelişmiş,
• Etkin zaman yönetimi olan ve sonuç odaklı çalışan,
• Liderlik becerileri güçlü, yönetim ve denetleme konularında yetenekli,
• Raporlama, problem çözme ve analiz yeteneği güçlü,
• Tercihen Gebze Bölgesi ve Anadolu yakası E-5 güzergahında ikamet eden
• Ms Ofis programlarını iyi derecede kullanabilen, analiz ve raporlama yapabilen
• Sözlü ve yazılı iletişim becerileri gelişmiş,
• İş takip disiplini olan, iç motivasyonu yüksek,
• Yoğun çalışma temposuna ayak uydurabilecek,
• B sınıfı sürücü belgesine sahip yönetici aranmaktadır.
İş Tanımı
• İlgili birimlerden gelen satın alma/İdari işler taleplerinin değerlendirilmesi ve onaylı tedarikçilerden temin edilmesi,
• Malzeme siparişlerini prosedür ve talimatlara göre verilmesini sağlamak,
• Sipariş takip ve zamanında teslimat sürecinin koordinasyonu ve raporlanması,
• Tüm satın alma sürecini yönetmek ve etkili stok yönetimi kurmak,
• Bölümlerin talepleri doğrultusunda kaliteli ve ucuz ürünleri uygun vadelerde ve miktarda temin etmek.
• Resmi kurumlarla iletişimi sağlamak, şirketi resmi /gayri resmi kurumlar karşısında temsil etmek
• Süreçleriyle ilgili maliyet analizlerini yapmak, bütçelerini hazırlamak, takip etmek, raporlamak
• Kendisine bağlı olan personeli etkili ve verimli şekilde yönetmek.
•