Gıda dışı ürünlerinin ( idari, kırtasiye malzemesi, sarf malzeme vb. ) satın alma sürecinden sorumlu olmak
Talebin istek , sipariş ve teslimat süreçlerini organize etmek
Satın alma faaliyetlerinin planlanmasını gerçekleştirmek
Aktif olarak mağaza ziyareti yapmak
Satın alınacak ürünler için numune ve / veya şartname temininde bulunmak
Satınalma sözleşmelerinin şirketin istediği belirlenmiş şekillerle sisteme kaydının girilmesi ve arşivlenmesi
Aylık Promosyon ve Aktivite planı yaparak satış artırıcı faaliyetlerde bulunmak
Mutabakatı yapılmış olan firmaların ödeme listelerini kontrol etmek ve ödemeler konusunda finans departmanı ile koordineli yürütülmesinden sorumlu olmak
Konsinye ürün sürecini yönetmek, ürünlerin tedariğini sağlamak, firma iletişimi kurmak, fatura sürecini kontrol etmek ve market, muhasebe ve şubelerde ilgili birimleri bilgilendirmek
Fiyat geçişleri (artış - düşüş) listelemek ve güncellemek,
Muhasebede listesi (sözleşmesi) olmayan firmalara ait ürün, mal ve hizmetlere ilişkin faturaların analizini yapmak ve şirket beklentileri doğrultusunda kar marjlarını ayarlamak
Yönetimin istediği şekil ve standartlarda her türlü maliyet, karlılık, stok devir hızı vs konularda raporları belirlenen terminlere uygun şekilde hazırmak ve sunmak.
İstasyon akaryakıt satış prim sürecine koçluk yapmak.
- Üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun,
- Gıda dışı satın alma alanında minimum 3 yıl deneyim sahibi,
- MS office uygulamalarına hakim,
- Tercihen Logo Tiger programına hakim,
- İnsan ilişkilerinde başarılı,
- İletişim ve ikna kabiliyeti yüksek,
- Takım çalışmasına yatkın,
- Aktif olarak araç kullanabilen,
- Askerlik görevini tamamlamış erkek adaylar,
İlan lokasyonu | Antalya / Tümü |
İlan Tarihi | 30/05/2016 |
Cinsiyet | Belirlenemedi |
Çalışma Şekli | Tam zamanlı |
Firma | Şirket Bilgileri Gizli |
Sektör / Bölüm / Pozisyon | Danışmanlık / Satınalma / Orta Düzey Yönetici |