ÖZGÜ İNSAN KAYNAKLARI DANIŞMANLIK Satınalma Uzman Yardımcısı İş İlanı

Satınalma Uzman Yardımcısı iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

Tuzla'da bulunan merkez ofisimizde görevlendirmek üzere Satın Alma Uzman Yardımcısı arayışımız bulunmaktadır.

 

 

Kuruma alınacak her türlü hizmet ve malzeme için satın alma prosedürüne göre işlem yapmak,,

Satın alınan hizmet, malzeme ve ekipmanlarla ilgili şartname ve sözleşmeleri hazırlamak ve sözleşme şartlarına göre satın alma işlemlerini takip etmek,

Genel Müdüre onaylatılmış olan satın alma talep formlarına göre Onaylı Tedarikçi listesindeki firmalardan sipariş formunu doldurarak sipariş vermek,

Kurumun hizmet, malzeme ve ekipmanları satın alacağı tedarikçilerin listesini hazırlamak ve Genel Müdüre onaylatmak. Listeyi yılda en az bir kez gözden geçirmek, listede bulunan tedarikçilerin performans değerlendirmelerini yapmak.

Süresi içinde kullanılmayan malzemelere Uygun Olmayan Ürünün Kontrolü Prosedürüne göre işlem yapılmasını sağlamak.

 Kullanılan her türlü makine ve ekipman ile bina ve müştemilatın bakım ve onarımlarının yapılmasını sağlamak ve takip etmek,

 

 

 


Aranan Nitelikler
  • Satın alma süreçleri konusunda bilgili,
  • Benzer pozisyonda min. 1 yıl deneyimi bulunan,
  • Satın alma faaliyetlerine hakim,  planlama ve organizasyon yeteneği güçlü,
  • MS Office programlarını etkin şekilde kullanabilen,
  • Ekip çalışmasına uygun,
  • Başarı ve sonuç odaklı,
  • Esnek çalışma saatlerine uyum sağlayabilecek,
  • Askerliğini yapmış,
  • İstanbul Anadolu yakasında- Gebze - Darıca lokasyonlarında ikamet eden bay adayların başvuruları beklenmektedir.

Satınalma Uzman Yardımcısı ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Anadolu / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma ÖZGÜ İNSAN KAYNAKLARI DANIŞMANLIK
Sektör / Bölüm / Pozisyon Güvenlik / Hizmet / Uzman Yardımcısı