İş Tanımı - Satın Alma prosedürleri doğrultusunda sorumlu olduğu ürün kategorisinde ilgili firmalarla temas kurarak satın alma operasyonlarını yürütmek, takibini yapmak.
- Fiyat, kalite ve termin performansına uygun alternatif tedarikçiler oluşturmak, tedarikçi ilişkilerini yürütmek
- Sürekli pazar araştırması yaparak yeni tedarikçiler bulup maliyet iyileştirme konusunda çalışmak
Aranan NiteliklerLisans Mezunu (Mühendislik veya İ.İ.B.F)
- Kurumsal bir firmada kategori yönetimi alanında en az 3 yıl deneyimli
- Tercihen İyi derecede İngilizce bilen
- Ms Office uygulamalarını etkin olarak kullanabilen
- Planlama ve organizasyon becerilerine sahip
- İletişim yeteneği gelişmiş
- Raporlama ve analiz yeteneğine sahip
- Erkek adaylar için askerlik görevini tamamlamış
- Düzce'de yada İstanbul Avrupa Yakasında ikamet eden
- Sürücü ehliyeti olan ve aktif araç kullanabilen