RECRUITER HUMAN RESOURCES CONSULTANCY Satınalma Ve Muhasebe Personeli İş İlanı

Satınalma Ve Muhasebe Personeli iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

Danışmanlığını yapmakta olduğumuz kendi sektörünün lider, köklü ve saygın firması için Satınalma ve Muhasebe Personeli pozisyonunda personel arayışımız söz konusudur.

* Konukevi ve Cafenin muhasebe akışını en etkin ve biçimde yerine getirmek, analiz raporları hazırlayarak maliyet, stok ve problemler konusunda bilgi vermek, malzeme alımlarını yapmak,
* Muhasebe işlemlerini mevzuata uygun şekilde gerçekleştirmek,
* Mali tablo ve raporları ve bunlara ilişkin dosyaları zamanında hazırlamak,
* Fiyatlandırma ve maliyet çalışmaları yapmak,
* Depo stok ve envanter kayıtlarını tutmak,
* Satın alma süreçlerinde piyasa araştırması yapmak,
Aranan Temel Nitelikler

* Üniversitelerin İktisadi ve İdari Bilimleri Bölümlerinden mezun,
* Muhasebe ve Finans konusunda en az 3 yıl tecrübesi olan,
* Otel muhasebesi (tercih sebebidir) ve personel uygulamaları konusunda deneyimli,
* 30 yaşından gün almamış
* Muhasebe mevzuatı, vergi mevzuatı gibi genel mevzuat ve süreçlere hakim,
* Nakit Akış Yönetimi, Yönetim ve Maliyet Muhasebesi raporlamalarında deneyimli
* Microsoft Office programlarını bilen,
* Aktif araç kullanan

Satınalma Ve Muhasebe Personeli ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Anadolu / Tuzla
İlan Tarihi 11/02/2017
Cinsiyet Farketmez
Yaş Aralığı 22 - 30
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma RECRUITER HUMAN RESOURCES CONSULTANCY
Sektör / Bölüm / Pozisyon Hizmet / İşletme Servisi / Satın Alma / Memur