Satınalma Ve Planlama Sorumlusu iş ilanı açıklaması
İş Tanımı;
2000 yılından bu yana faaliyet gösteren KASHA Türkiye ve dünya pazarında dinamik ve modern bayanlara yönelik hazır giyim alanında faaliyetlerini sürdürmektedir.
Aranan Nitelikler,
- Örme ve Dokuma kumaş satın alma konusunda en az 5 yıl deneyimli,
- Ürün temel bilgisi, kalite, teknik, miktar süreçleri, termin ve üretim prosesleri konularında yeterli tecrübeye sahip,
- Microsoft Office programlarını ve NEBİM programını kullanabilen,
- Proaktif, kalite ve sonuç odaklı, değişime ve gelişime açık,
- Planlama, organizasyon ve problem çözme yeteneğine sahip,
- Takım çalışmasına yatkın, zaman yönetimi ve iletişim becerileri güçlü,
- İnsiyatif kullanabilen, hızlı ve doğru karar verebilen,
- Aktif araç kullanabilen,
İş Tanımı;
- Satış departmanı tarafından hazırlanan imalat dosyalarını teslim almak,
- Teslim alınan imalat dosyalarına göre kumaş ve aksesuar planlamalarını yapmak,
- Kumaşların ve aksesuarların planlanan tarihte, miktarda ve istenilen kalitede satın alımlarını gerçekleştirmek,
- Kesime girmesi planlanan model kumaşları depodan kontrol etmek,
- Kumaş ile aksesuar siparişlerini ve geliş tarihlerini Planlama Yöneticisine bildirmek,
- Yeni kumaş ve aksesuar araştırmalarını yapmak ve tasarım ekibine bilgi vermek,
- Kumaş ve aksesuarların istenilen kalite, termin ve fiyatta tedarik edilmesini sağlamak,
- Siparişlerin zamanında ve istenilen kalitede üretilmesini sağlamak,
- Yeni kumaş tedarikçileri bulup, fiyat araştırmaları yapmak,
- Kumaş kalite kontrol raporunu yetkililere sunmak,